Gå til innhold

Bare skrev ned det som falt me g inn. Please les det..


nonamor

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år, hatt angst i 11 år. Jobbing har det gått opp og ned med, og jeg har for det meste gått på attføring.

Nå har jeg begynt å jobbe som vikar på et kjøkken.Denne jobben har jeg fått gjennom en kamerat av samboeren min.

Jeg er glad for å få jobbe i litt. Og samboeren min mener at det er bra for meg, for jeg har blitt mye bedre psykisk det siste året.

Men nå er jeg redd for å feile.Jeg er redd for at jeg har gått for fort frem. Har jeg "friskmeldt" meg selv for tidlig?

I natt har jeg sliti noe sinnsykt med angste.Har sovet veldig lite, og nervene har ligget som et tynt støvlag utenpå meg. I morgen skal jeg på jobb for første gang denne uken. Hjelp!

Er redd for å svikte meg selv, er redd for å svikte samboeren...

Hva skal jeg gjøre?

Trenger sårt noen ord tilbake på dette innlegget.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille meg @

Kjære deg.

Det er ikke lett å være menneske på denne jord, det er sikkert. Men jeg har ikke så mange gode råd til deg.Bare det at det kan hende det lønner seg å si hva du sliter, og at du sliter mye nå til den du jobber hos.

Det er lett å være overmodig og frisk melde seg selv litt for fort, har gjort det samma selvc.

Nei vær åpen mor den du jobber hos.

ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for responsen.

Jeg dro på jobben, men har ikke fortalt det til han jeg jobber for. Målet mitt er å komme meg ut i arbeidslivet igjen, noe jeg er på god vei til. Så jeg mener at så lenge jeg møter opp når jeg skla og gjør det jeg skal så behøver ikke han å vite noe.

Mange ganger har jeg hatt lyst til å ikke reise, menjeg har trosset angsten og reist. Og da er jeg så stolt av meg selv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...