Gå til innhold

Trenger svar fort


snurresprett1365380396

Anbefalte innlegg

snurresprett1365380396

Hei.

Dette er mitt første besøk på deres forum, men jeg håper at det er lov.

Nå er jeg redd, redd og fortvilet. Kan noen hjelpe meg????? Sitter her i fred og ro og broderer. Så ringer telefonen, der er det en venn av meg som sier at nå orker hun ikke mer. har forsøkt å ta kontakt med sin lege men hun nådde ikke frem. Hun sier at hun står der og der og vil ikke og klarer ikke mer.

Hva gjør jeg?

Jo jeg reiser dit og ser at hun vasser ut, men jeg får tak i henne og snakker med henne. Kjører henne hhjem, da jeg ikke har barnevakt lengre, men ser at noe må til. Nå får jeg ikke noe napp på telefonen( har bare mobil) og hun er ikke hjemme.

Jeg vet ikke hva jeg skla gjøre.

har snakket med politiet, men de kan svært lite gjøre, da jeg bare er venn og ikke noe mer.

Noe er galt, hun har i de siste dager snakket med noen eller noe som bare hun ser og hører.

Håper at det er noen her som kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du ringer legevakten og politiet med den gang!!! jeg har vært i din situasjon og du må bare få tak i politiet og få de til og høre på deg,de har plikt til og hjelpe deg og henne!!!!!!!!!! FORT DEG.....ring NÅ!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det riktige må være å ringe legevakten i hennes bostedskommune.

Deretter kan du vurdere å varsle hennes nærmeste pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurresprett1365380396

Det riktige må være å ringe legevakten i hennes bostedskommune.

Deretter kan du vurdere å varsle hennes nærmeste pårørende.

Hei på deg.

Ja jeg har vært i kontakt med legevakten i fylket her men de kan ikke gjøre noe så lenge jeg bare er venninne, og det ikke er slik at hun kontakter deg selv.

Tåpelig men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurresprett1365380396

håper det går bra...vil gjerne vite hvordan det går....jeg er her...

Hei på deg.

Takk for dine svar.

Jeg har jo selvfølgelig kontaktet de instanser, se mitt svar til psykiateren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurresprett1365380396

du ringer legevakten og politiet med den gang!!! jeg har vært i din situasjon og du må bare få tak i politiet og få de til og høre på deg,de har plikt til og hjelpe deg og henne!!!!!!!!!! FORT DEG.....ring NÅ!!!!!!!!!!!!

Ja jeg vet at jeg må det, er på vei til kammeret nå da jeg ikke nådde frem hos legevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurresprett1365380396

Hva med å kontakte noen i familien hennes?

Ring legevakta!

En psykiatrisk institusjon i nærheten?

Håper det ordner seg!

Hei.

Se mine svar til de andre.

Trøbbelet er at jeg ikke kjenner noen i henes familie, så der er det ikke mye napp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Ja jeg har vært i kontakt med legevakten i fylket her men de kan ikke gjøre noe så lenge jeg bare er venninne, og det ikke er slik at hun kontakter deg selv.

Tåpelig men sånn er det.

så visst kan de gjøre noe,de har ikke lov til og overlate det til deg!!!! de må ta deg og dine beskymringer for veninnen din på alvor...

jeg har selv fått tvangsinnlagt en vennine som bor 60 mil borte fra meg,med politiets hjelp.......ikke gi deg....stå på!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurresprett1365380396

så visst kan de gjøre noe,de har ikke lov til og overlate det til deg!!!! de må ta deg og dine beskymringer for veninnen din på alvor...

jeg har selv fått tvangsinnlagt en vennine som bor 60 mil borte fra meg,med politiets hjelp.......ikke gi deg....stå på!!!!!!

Hei.

Takk for ta du svarte igjen, ja jeg kommer akkurat fra kammeret og der fikk de farten opp. Derfor er de nå på vei for å finne henne for så å få henne innlagt. Heldigvis.

Takk skla du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for ta du svarte igjen, ja jeg kommer akkurat fra kammeret og der fikk de farten opp. Derfor er de nå på vei for å finne henne for så å få henne innlagt. Heldigvis.

Takk skla du ha.

skulle bare mangle...du har gjort en kjempe bra jobb nå...nå må du ta vare på deg selv og vite at hun er andres ansvar nå...

så lenn deg tilbake og slapp av...så godt du kan.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...