Gå til innhold

"mens" i over to uker


Missbabe

Anbefalte innlegg

Hei!

Mandagen i høstferien, det var 30 september fikk jeg mensen..

Har alltid blødd i ca 6 dager. Samme dagen begynte jeg på p-piller.. Det var et nytt merke, har byttet nemlig.. men det har sikkert ikke noe med saken å gjøre...

Så til saken... Nå er det gått 17 dager siden jeg fikk mensen, men fortsatt så blør jeg litt... det er snakk om veldig lite, men irriterende er det! kan jo bruke truseinnlegg eller no, men alikevel... Noen som har forslag til hvorfor? har aldri blødd så lenge før.. Eller kan ikke kalle det blø.. Smålekk kanskje...

Klem fra jente 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan skje når du bytter merke, det går seg som regel til i løpet av en måneds tid etter pillestart. Hvis ikke kan du ta det opp med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...