Vincent Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 http://magasinet.startsiden.no/article/articleview/1037/ 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Ikke ennå nei. Det er en forutsetning at vi kan oppretholde en sunn økonomi for å drive sidene våre. Espen Udland skriver "Hvordan kan nettstedene overleve uten at brukerne mister tilgangen på godt innhold?" Dette er et spørsmål DOL også ønsker (og arbeider med) å løse. For ordens skyld kan jeg fortelle at AOL leverer sin egen nettleser for at medlemmene skal kunne ta del i tjenestetilbudet, og brukerene betaler fra $10 - $30 i måneden for medlemskapet (inkl. web mail). 0 Siter
Vincent Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 Ikke ennå nei. Det er en forutsetning at vi kan oppretholde en sunn økonomi for å drive sidene våre. Espen Udland skriver "Hvordan kan nettstedene overleve uten at brukerne mister tilgangen på godt innhold?" Dette er et spørsmål DOL også ønsker (og arbeider med) å løse. For ordens skyld kan jeg fortelle at AOL leverer sin egen nettleser for at medlemmene skal kunne ta del i tjenestetilbudet, og brukerene betaler fra $10 - $30 i måneden for medlemskapet (inkl. web mail). Siden du for ordens skyld nevner AOLs egen nettleser, må jeg på min side nevne at startsiden.no ikke tillater pop-ups. Startsiden krever ikke egen nettleser, og tjenesten er fullstendig gratis for alle brukere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.