Gjest ikke nå Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Er det virkelig meg som har anmeldt han, som har vært i avhør hos politiet,som har sagt de ordene jeg ikke har kunnet si på så mange år ? Jeg kan bare ikke skjønne det ? At det er meg ? Så kommer dommen en dag, foreldet......Jeg vet det.....Men jeg gleder meg til å å lese avhøret av han, til å få en forklaring...... Yes jeg har gjort det ! Og jeg har blitt trodd !!!! 0 Siter
forbrenner Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Veldig,veldig modig og bra gjort!! 0 Siter
martine1365379969 Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 KJEMPEBRA!!!! Stolt av deg!! skulle ysnkje eg hadde turt det same..! Men du er tøff!! Blei glad for å lesa de! Stå på!! *god klem* 0 Siter
beib Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 kjempe bra,du har plassert skylden der den hører hjemme...hos han... klem fra beib 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.