Gå til innhold

Poetica/ Stum astma

Anbefalte innlegg

Takk for lykke-ønskningene. Godt å høre at det går bra med dere.

Jo da jeg har jo lært meg å kjenne når anfallene hans kommer. Han har hatt diagnosen astma i godt over to år.

Men enkelte ganger er jeg usikker, men føler på meg at han er dårlig. Har da også fått høre på legevakta at han ikke høres astmatisk ut. Og at vi bare kan reise hjem. Jeg har forlangt henvisning til sykehus, og det har endt med innleggelse og full medisinering.Men jeg synes også at jeg må stå på og få ham innlagt. Heller en gang for mye eller en gang for lite.

Men jeg ville følt meg litt hysterisk om jeg hadde overtalt en lege til å få gutten innlagt, og ikke det hadde feilet ham noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77293-poetica-stum-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør kanskje be om å få "Åpen dør" inn til avdelingen for ham, så slipper dere å gå i gjennom amatørene på legevakta. Man kan si mye godt om legevaktlegene, for all del, men stum astma er det få av de som har peiling på.

Ikke føl deg hysterisk, for det er du ikke; selv om du en gang skulle bomme litt. Føl deg oppmerksom og forutseende, for det er jo nettopp det du har vært! :o)

Mitt beste råd er alltid: Følg din intuisjon, den slår sjelden feil!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77293-poetica-stum-astma/#findComment-398220
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...