Gå til innhold

kaos


mezzy

Anbefalte innlegg

Ting går bare i ball nå....

Skolen blir bare ett større og større fjell og jeg orker ikke begynne å gå en gang.. men vil så gjerne... vil ikke ha ett nytt år som i fjor hvor klasseforstander og alt visste.. selv om jeg fikk d lettere å d va bedre så ble d krøll.. og .. ja... er så sliten og lei..

Merker at jeg bare faller lenger og lenger ned.. vil ned men vil alikevel ikke for jeg syns synd i de rundt meg som må slite med det! Klarer ikke holde masken så bra som før..

Vil bare spise så lite som mulig og bli tynn.. tynn tynn... gå ned i vekt og spise lite...

Vil at alle bare skal la meg være i fred men vet at jeg ikke klarer meg selv..

alt er bare kaos .. vil bare grine!

det er vondt... alt går jo ''bra'' nå.. hva skjer??

vet ikke hva jeg skal gjøre.. er trøtt men orker ikke legge meg.. kan ikke legge meg.. må skrive en analyse først.. sukk.. skolen kommer til å gå t helvete...

*klem og unnskyldninger for et deppa innlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei søtejenta....:)

Ikke godt å høre hvordan du sliter nå. Jeg skjønner godt hvor lett det er å ty til sf igjen når ting i hverdagen blir vanskelig, been there, done that. Men vær så snill, husk de tingene du har sagt til meg og sikkert andre: vanskelige ting rundt deg blir _ikke_ bedre med sf som "støtte". Det hjelper i en liten stund, men du vet like godt som meg hvor det bærer hen, du har vært der før. Husker du hvor vondt du hadde det da? Det unner jeg ikke min verste fiende. Jeg håper du klarer å bruke terapeuten din på den måten du burde nå, vær ærlig, ikke pakk det inn for hennes skyld. Dessuten er jeg glad for at du skriver her, for da klarer du i det minste å sette ord på hvordan du har det, det er ikke alltid du har klart det i de vonde periodene...

Du vet jeg er her.

Glad i deg!

Klem fra din venn,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtejenta....:)

Ikke godt å høre hvordan du sliter nå. Jeg skjønner godt hvor lett det er å ty til sf igjen når ting i hverdagen blir vanskelig, been there, done that. Men vær så snill, husk de tingene du har sagt til meg og sikkert andre: vanskelige ting rundt deg blir _ikke_ bedre med sf som "støtte". Det hjelper i en liten stund, men du vet like godt som meg hvor det bærer hen, du har vært der før. Husker du hvor vondt du hadde det da? Det unner jeg ikke min verste fiende. Jeg håper du klarer å bruke terapeuten din på den måten du burde nå, vær ærlig, ikke pakk det inn for hennes skyld. Dessuten er jeg glad for at du skriver her, for da klarer du i det minste å sette ord på hvordan du har det, det er ikke alltid du har klart det i de vonde periodene...

Du vet jeg er her.

Glad i deg!

Klem fra din venn,

dette var fra meg, suselusa - glemte å skrive under:/

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du strir fælt nå,,,men positivt at du har evne til å se at dette klarer du ikke alene,,,det er et godt tegn som desverre ikke alle har.Prøv å finn deg en fagperson du kan stole på og en du kan "tømme" deg for og tro meg for hver gang får du en mindre bør å bære på.Stå på mezzy,,,du er ei fantastisk jente,,,er glad i deg,,klem fra meg, og lykke til:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mezzyvennen... kan tro jeg har vært bekymra for deg! Har jo ikke hørt fra deg på lenge..!

Dumt at det går nedover med deg igjen:( Det gjør det dessverre med meg også...

Håper det blir bedre for oss begge snart.

Du må bare sende meg en mail hvis du har lyst...?

*klemmer leeeeeenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...