Gå til innhold

Merkelig stille fra alle kommunister..

Anbefalte innlegg

#Bin Ladens handlinger synes jo delvis å være forårsaket av ekstrem galskap (les "religion").#

Galskap ja, men RELIGION???

Omtrent alt hva Bin Laden har foretatt seg er totalt i motsatt rettning av hva Islam står for.

Politikk er ikke religion skjønner du! Og Bin Laden har ingen støtte for galskapen sin på en religiøs måte og det han gjør er store synder i Islam. Han kan umulig være mer muslim en Bush er!

Hei Taj Mahal,

Bin Laden (og Taliban) baserte seg jo på Wahabismen, fra Saudi Arabia. Hvorvidt dette er "ekte islam" blir litt som å diskutere om "protestantisme er ekte kristendom".... Altså - noe man aldri kan "bevise".

Det som forøvrig er mer interessant er at BÅDE Bin Laden OG Bush liker å fremstå som særdeles religiøse mennesker, og at de får støtte (blant sin religions tilhengere) pga dette.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Taj Mahal

5

• Singularity

4

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Tja - du nevner "bunadsbruk" i en tråd om et emne som egentlig er for alvorlig til å fleipe om kommunister på DOL.

Du finner nok mange svar ved å kalle alle som ikke er enige med deg for "kommunister"...

Lykke til!

Med vennlig hilsen

*Du finner nok mange svar ved å kalle alle som ikke er enige med deg for "kommunister"*

Det bør du selv vite bedre enn noen som har Pol-pot Stalin og Hitler på hjernen i annenhver tråd du skriver.

Har jeg gått deg i næringa ? Er det derfor du virker litt snurt ?

*Det er MYE fattigdom i Saudi Arabia også.*

Ja, og i Norge også i følge tabloidene. So what ?

*Videre er det ingen som påstår at fattigdom er den ENESTE årsaken.*

Det er ingen årsak i det hele tatt, og bør strykes fra lista over dine mer eller mindre dårlig skjulte unnskyldninger for å massakrere andre.

Ergo har du igjen argumentert deg selv inn i et hjørne.

Med vennlig hilsen

Så en kommunist er egentlig alle du ikke liker! Da skjønner jeg bedre.

*Så en kommunist er egentlig alle du ikke liker!*

Niks, bare om vedkommende oppfyller de allerede beskrevne kriterier.

At en venstreekstrem ikke selv liker betegnelsen, er meg igrunn likegyldig.

Annonse

Pass deg!

Der bak deg!

En kommunist!

Nei, nei! Ikke der! Under sengen din! Nå har han gjemt seg igjen!

:-)

Med vennlig hilsen

Egentlig litt dårlig humor med tanke på alle de millioner av ofre som faktisk måtte gjemme seg under senga i redsel for Stalin, Mao og Breschnevs politi.

Men usmakelighet er jo som kjent ditt varemerke.

*Du finner nok mange svar ved å kalle alle som ikke er enige med deg for "kommunister"*

Det bør du selv vite bedre enn noen som har Pol-pot Stalin og Hitler på hjernen i annenhver tråd du skriver.

Har jeg gått deg i næringa ? Er det derfor du virker litt snurt ?

Det er en VESENTLIG forskjell på å påstå at andre folk er "kommunister", og å påpeke at noen forfekter "samme idéer som Hitler", for eksempel.

PASS DEG! Der! Bak deg!

Til høyre! Der nede!

Enda en kommunist under sengen din!

MEd vennlig hilsen

Egentlig litt dårlig humor med tanke på alle de millioner av ofre som faktisk måtte gjemme seg under senga i redsel for Stalin, Mao og Breschnevs politi.

Men usmakelighet er jo som kjent ditt varemerke.

Nå har jo jeg personlig vært med på å bekjempe kommunisme trolig siden før du var født, så helt hva Mao, Stalin osv skulle ha med meg å gjøre er det vel kun deg som forstår...

Hva kommunist betyr forstår du ihvertfall ikke. Det er vel det skremmende med dagens grunnskole - dere får ikke opplæring i hva ord betyr. Dessverre.

Med vennlig hilsen

Det er en VESENTLIG forskjell på å påstå at andre folk er "kommunister", og å påpeke at noen forfekter "samme idéer som Hitler", for eksempel.

PASS DEG! Der! Bak deg!

Til høyre! Der nede!

Enda en kommunist under sengen din!

MEd vennlig hilsen

Men usmakelighet er jo som kjent ditt varemerke

Annonse

Men usmakelighet er jo som kjent ditt varemerke

Nå har jo jeg personlig vært med på å bekjempe kommunisme trolig siden før du var født, så helt hva Mao, Stalin osv skulle ha med meg å gjøre er det vel kun deg som forstår...

Hva kommunist betyr forstår du ihvertfall ikke. Det er vel det skremmende med dagens grunnskole - dere får ikke opplæring i hva ord betyr. Dessverre.

Med vennlig hilsen

Hei Taj Mahal,

Bin Laden (og Taliban) baserte seg jo på Wahabismen, fra Saudi Arabia. Hvorvidt dette er "ekte islam" blir litt som å diskutere om "protestantisme er ekte kristendom".... Altså - noe man aldri kan "bevise".

Det som forøvrig er mer interessant er at BÅDE Bin Laden OG Bush liker å fremstå som særdeles religiøse mennesker, og at de får støtte (blant sin religions tilhengere) pga dette.

Med vennlig hilsen

Uansett hva man kaller seg, kan man ikke kalle seg muslim om man gjør som Laden. Han oppfordrer til selvmord og dreper uskyldige mennesker. Dette er noe Islam forbyr sterkt. Selv om det skulle være i rettmessig forsvar av egen nasjon!

Jeg kan rett og slett ikke fatte og bekripe hvordan religiøse kan la seg lure av slike slasker som Laden og Bush.

Nei, det har INGENTING med religion og gjøre...selv om de bruker det for og få politisk støtte. Det kommer ikke an på hvor mange religiøse som støtter deres politikk...det blir ikke mer lovelig i religionens navn likevel.

Med vennlig hilsen

Her bekrefter du bare at du vet like lite om min alder som om de politiske blokkdannelser i Norge og deres holdninger til vår verden.

Hva hjalp vel grunnskolen folk som senere gikk på Tvind ?

Med vennlig hilsen

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1398108

Uansett hva man kaller seg, kan man ikke kalle seg muslim om man gjør som Laden. Han oppfordrer til selvmord og dreper uskyldige mennesker. Dette er noe Islam forbyr sterkt. Selv om det skulle være i rettmessig forsvar av egen nasjon!

Jeg kan rett og slett ikke fatte og bekripe hvordan religiøse kan la seg lure av slike slasker som Laden og Bush.

Nei, det har INGENTING med religion og gjøre...selv om de bruker det for og få politisk støtte. Det kommer ikke an på hvor mange religiøse som støtter deres politikk...det blir ikke mer lovelig i religionens navn likevel.

Hei Taj Mahal,

Det har veldig mye med religion å gjøre. Om de tolker sine respektive religioner på "riktig måte" er et helt annet spørsmål.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...