Gå til innhold

Far er så skuffet

Anbefalte innlegg

Men hun har jo telefon på hotellrommet.

Jeg har gitt opp nå. Far har gått til sengs - jeg skal legge meg snart jeg også. Hun kommer ikke til å ringe i kveld, uansett hvilken grunn hun måtte ha.

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg ønsker å vite hva hun har gjort i kveld. (Hun har noe på gang med en annen mann, og forteller til meg om det.)

Nei, be henne holde deg utenfor.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

13

• rufsetufsa

3

• Cmoo

2

• andungen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Skuffet datter

Dette må være svært slitsomt for deg forholde deg til..

Konfronter henne med at du ikke lenger ønsker å "ta del i" det hun driver med... Jeg fatter ikke at hun kan blande deg inni dette..

-håper du får en ok natt....

Jo, takk thinkerbell og alle dere andre som har svart meg.

Det føles godt å få dette ut, så nå får jeg nok sove godt i natt :-)

God natt! :-)

Dette er ingen vits.

Jeg føler jo at jeg har litt ansvar for å dekke over slik at min far ikke finner det ut og blir skuffet. Moren min har jo involvert meg med å legge ut om den andre mannen (og to-tre andre menn hun har truffet de siste årene). Derfor synes jeg godt hun kunne ringe hjem nå når han sitter skuffet og bekymret og ser på telefonen!

Akkurat i kveld har jeg jo også en "egeninteresse" å få snakket med henne i og med at det er en del ting jeg må overbringe henne. Bla invitasjonen fra slektningen osv.

jo, men hvis du egentlig er så opptatt av faren din burde du heller være ærlig mot han og fortelle han sannheten. Nå er du jo nesten verre en din mor..du er jo med på å lure han dersom hun har et forhold på si som du vet om.

Annonse

Det kan være en million årsaker: Hun har kjempemye å gjøre, og har glemt igjen mobilen på hotellrommet.

Batteriet kan være utladet.

Hun kan ha problemer med nettverket (ikke uvanlig når man er ute på reiser).

Det er i alle fall ikke noe å bli skuffa og lei seg for - i alle fall ikke før dere vet hvorfor!

Jo, takk thinkerbell og alle dere andre som har svart meg.

Det føles godt å få dette ut, så nå får jeg nok sove godt i natt :-)

God natt! :-)

Hun moren din viker jo å være litt kort oppe i hodet sitt , ganske egoistisk å bruke sin egen datter som en slags buffer for sine egne manneistorier og samvittighet og div .

Her kan du jo bare si til henne at du ikke er interessert - og hvis hun ikke skjerper seg så sier du fra til faren din.

Jeg vil jo tro at han kanskje har en liten anelse uansett?

Men så over til ditt egentlige tema - å forvente at hun skal ringe hver dag er litt drøyt synes jeg.

Det kan være en million årsaker: Hun har kjempemye å gjøre, og har glemt igjen mobilen på hotellrommet.

Batteriet kan være utladet.

Hun kan ha problemer med nettverket (ikke uvanlig når man er ute på reiser).

Det er i alle fall ikke noe å bli skuffa og lei seg for - i alle fall ikke før dere vet hvorfor!

Er batteriet utladet eller hun ikke får kontakt med et nettverk så kan hun jo ringe å si dette.

Det er vel stillheten som er det verste her.

Gjest Skuffet datter

Hun moren din viker jo å være litt kort oppe i hodet sitt , ganske egoistisk å bruke sin egen datter som en slags buffer for sine egne manneistorier og samvittighet og div .

Her kan du jo bare si til henne at du ikke er interessert - og hvis hun ikke skjerper seg så sier du fra til faren din.

Jeg vil jo tro at han kanskje har en liten anelse uansett?

Men så over til ditt egentlige tema - å forvente at hun skal ringe hver dag er litt drøyt synes jeg.

Hun pleier vanligvis å ringe hjem nesten hver kveld når hun er bortreist,og spesielt når hun er i utlandet. Det er ikke noe vi hjemme krever av henne, men noe som hun selv gjør.

Derfor forventet vi at hun skulle ringe, og ble skuffet og bekymret fordi hun likevel ikke gjorde det. Jeg ble dessuten sint fordi jeg mistenkte at hun var utro..

Annonse

Gjest Skuffet datter

jo, men hvis du egentlig er så opptatt av faren din burde du heller være ærlig mot han og fortelle han sannheten. Nå er du jo nesten verre en din mor..du er jo med på å lure han dersom hun har et forhold på si som du vet om.

Ja, det føles jo som jeg er delaktig i sviket mot min far, siden jeg er med på å dekke over min mors utroskap.

Men hva skal jeg egentlig gjøre. Om jeg sier fra til han, kan det jo hende det bare faller tilbake på meg selv. Budbringeren blir jo ofte "hengt".

Ja, jeg burde egentlig fått det med i det første innlegget, men tankene var ikke så klare da.

Nå har jeg gått rundt her noen timer og revet meg i håret og forbannet min egen mor.

Det fine med å skrive ned tankene er at fokus kommer klarere fram.

Innimellom DOL-skriving har jeg tenkt og hatt en liten selvransakelse.

Nå skjønner jeg jo at det er min mors utroskap som gjør meg så forbannet, og at den lille telefonsamtalen egentlig bare er "symbolet" på det hele.

Jeg har i kveld så tydelig sett skuffelsen i min fars ansikt og stemme.

Straks han kom hjem fra jobb spurte han om hun hadde ringt, han dro ut på en kveldsjobb og spurte på nytt når han kom hjem. Gikk med søpla... kom inn og lurte på om vi hadde summetone.

Utover kvelden ble han stillere og stillere. Jeg skjønner jo at han kjeder seg uten kona si hjemme, og at han er bekymret. Etterhvert sa jeg til han at han bare skulle forsøke å ringe, men det nektet han - først. Litt stolthet prøver han å bevare.

Så gikk han til sengs, klokka 01, et par timer senere enn vanlig.

Jeg synes så uendelig synd på han.

Stakkars mann. Unnskyld at jeg sier det, men han fortjener mye bedre enn en kone som er utro gang på gang (ettersom sånn jeg forsto det var)

Du kan da ikke forlangge at en mor/kone skal ringe hjem hver dag når hun er i utlandet? Dyrt er det også! Så vidt jeg kan huske har jeg aldri ringt hjem fra utlandet, men har da ikke vært der så ofte heller, og aldri over en uke.

Hei

Det er litt egoistisk og ikke gi lyd i fra seg når man er ute og reiser.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...