Gå til innhold

Solarium mot deprisjoner?


Gjest Hvit Engel

Anbefalte innlegg

Gjest Hvit Engel

Er redd vinterdeprisjonen har satt inn for fulgt og eg som har hatt det så fint så lenge, sukk.

Har hørt om lys terapi med spesiellt lys og sol terapi (syden?) funker det å ta solarium også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hvit Engel.

Legger en link til deg. Jeg tror ikke solarium hjelper, men det vet jeg ikke. Håper at noen andre kan hjelpe deg.

http://www.nettdoktor.no/helseraad/soevn/artikler/lysbehandling.htm

Hilsen

solarium hjelper nok bare på brunfargen ;)

det du sannsynligvis trenger er en sånn lysskjerm..som du sitter foran en times tid pr dag i en periode. Har ikke peil på typer e.l...men tror de koster rundt etpar tusen og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, solarium gjør absolutt ikke samme nytten. Det finnes en sånn lyslampe grie (dyr), ta et søk på dol.. dette temaet er opp vær høst/vinter

mvh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...