Gå til innhold

Ikke så viktig å se sitt nyfødte barn...

Anbefalte innlegg

...hvis det ikke skjer i Norge.

http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3443057

Den narkodømte idioten fra Makedonia har bare såvidt rukket å bli hivd ut av landet for 3dje gang, før han vil tilbake.

Denne gang med unnskyldningen at hans kone har født hans barn.

MEN Det er visst ikke så viktig hvis møte mellom far og datter må skje i hjemlandet. Legg merke til den festlige unnskyldningen om at de andre barna maser så fort om at de vil hjem...

Innvilger UDI denne søknaden bør de etterpå legge seg selv ned !

Fortsetter under...

Han hørtes ut som en skikkelig svindler.

Men uansett, jeg forstår jo at det er lettere for han å komme hit og treffe familien enn omvendt. Mor og fire unger...? Den flyreisen hadde blitt dyr! (selv om den yngste reiser gratis)

Men uansett, jeg forstår jo at det er lettere for han å komme hit og treffe familien enn omvendt. Mor og fire unger...? Den flyreisen hadde blitt dyr! (selv om den yngste reiser gratis)

Bestiller de enveis blir det billigere..Til beste for alle parter.

Barnefaren er jo en svindler,så han har vel penger til å betale for reien deres. Så fremt han vil.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...