Gå til innhold

ingen lege..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

de forsvinner så fort, disse legene, uten å gi beskjed. alltid noe som dukker opp.

så jeg sitter her, uten å ha vært hos legen i dag.. og like før jeg flyr. eneste jeg har som roer meg ned litt er vallergan, men nå begynner de å slutte å virke, og det kribler i kroppen. Og legen er ikke på jobb i morra..

pokker heller.

synes ikke jeg kan dra på legevakta heller.. "hei, jeg er hyper, jeg, kan jeg få noe beroligende? ellers er jeg frisk..."

egentlig er jeg trett og sliten, bare at hodet spinner og kroppen kribler. jeg er egetnlig ganske deppa også..

tror jeg får legge meg langt under teppet på sofaen...

gla i dere her inne!!

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forsøk så langt det er mulig å forebygg cali... Om det var resept du skulle be om hos din lege så ha alltid noe medisiner liggende slik at du slipper å gå tom.

håper du får en rolig kveld..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...