Gå til innhold

Big Horn i Sandvika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det tidligere var Big Horn i Sanvika, finnes den fortsatt??? Finner den ikke på Big Horns hjemmeside....Noen fra Sandvika som vet?

Skrevet

Nei, den er ikke der lenger.

Den ble borte sammen med West Point.

Skrevet

Nei, den er ikke der lenger.

Den ble borte sammen med West Point.

....takk skal du ha....jeg får vel dra til Oslo, da....sukk

Skrevet

....takk skal du ha....jeg får vel dra til Oslo, da....sukk

Da har du to (tror det bare er to...) og velge mellom, og da bør du velge den som ligger like ved Youngsgate.

Den på Aker Brygge er fin den også, men noe stor, og svært lite intim.

Den like ved Youngsgate er perfekt til en middag for to :)

Skrevet

Da har du to (tror det bare er to...) og velge mellom, og da bør du velge den som ligger like ved Youngsgate.

Den på Aker Brygge er fin den også, men noe stor, og svært lite intim.

Den like ved Youngsgate er perfekt til en middag for to :)

Den ligger i Torggata SDD

Skrevet

Den ligger i Torggata SDD

Ja, rett ved siden av youngstorget.

Jeg husker bare ikke hvilken gate det var.

Skrevet

Ja, rett ved siden av youngstorget.

Jeg husker bare ikke hvilken gate det var.

Og jeg som trodde du var kjent i Oslo :-)

Skrevet

Ikke i Torggata! Husk at gutten er fra Asker, ikke Tøyen... :-)

Skrevet

Jeg er kjent i Oslo, men trodde den lå i en slik liten bakgate, og at den het noe annet :)

Skrevet

Ikke i Torggata! Husk at gutten er fra Asker, ikke Tøyen... :-)

Tror nok de sier Torggata i Asker også :-). Har ikke oppdaget at de snakker så fisefint der..

Skrevet

Jeg er kjent i Oslo, men trodde den lå i en slik liten bakgate, og at den het noe annet :)

En liten bakgate du liksom. En av hovedgatene er det :o(

Skrevet

Tror nok de sier Torggata i Asker også :-). Har ikke oppdaget at de snakker så fisefint der..

Tenkte ikke på uttalen, men det blir vel litt "gangster-land" for en fin gutt... ;-)

Skrevet

Tenkte ikke på uttalen, men det blir vel litt "gangster-land" for en fin gutt... ;-)

Det tenkte jeg ikke på :-). Den siste enden av Torggata er jo Oslos svar på Chinatown.

Skrevet

En liten bakgate du liksom. En av hovedgatene er det :o(

Da har ikke du vært på den Big Hornen, for den ligger klint bak der Valentinos lå tidligere. Rundt der, og ikke i selve Storgata.

Skrevet

Det tenkte jeg ikke på :-). Den siste enden av Torggata er jo Oslos svar på Chinatown.

Jepp. Youngstorget er ikke noe for en hvit gutt med dyr klokke... *ler*

Skrevet

Da har ikke du vært på den Big Hornen, for den ligger klint bak der Valentinos lå tidligere. Rundt der, og ikke i selve Storgata.

Torggata ja. Vet at den ligger litt ovenfor hjørnet. Men likevel ligger den i Torggata. Den lille gatestumpen er det ingen som vet hva heter.

Vet du ikke det at ingen Oslofolk kan gatenavn? :o)

Skrevet

Jepp. Youngstorget er ikke noe for en hvit gutt med dyr klokke... *ler*

Men jeg har gått der mange ganger alene om natta. Har aldri sett at noe har skjedd. Alle går jo den veien hjem fra byen. Huff så redde disse bøndene er :-), de fra Asker altså.

Skrevet

Men jeg har gått der mange ganger alene om natta. Har aldri sett at noe har skjedd. Alle går jo den veien hjem fra byen. Huff så redde disse bøndene er :-), de fra Asker altså.

Var endel i Torggata selv i mine yngre dager. Og Kirkegata.

SÅ aldri noe skummelt, og havnet heller ikke oppi noe, enda så frekk jeg er i fylla...

Skrevet

Var endel i Torggata selv i mine yngre dager. Og Kirkegata.

SÅ aldri noe skummelt, og havnet heller ikke oppi noe, enda så frekk jeg er i fylla...

Jeg har gått der fra mine yngre dager og går der fremdeles når jeg ikke gidder å stå i drosjekø

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...