Gå til innhold

Guttenavn på L???

Anbefalte innlegg

Lasse visste jeg faktisk, men Linus og Leidulf. Dakar, ungene blir mobba på skolen!

Linus er vel ikke noe mobbenavn - det er et veldig vanlig guttenavn i Sverige og jeg synes det er råstilig. Faktisk var det mitt førstevalg ved svangerskap nr. 2, men det ble en liten Tiril da. :o)

Fortsetter under...

Hei

hvorfor må det begynne på l?

er det noen grunn til det, bare litt nysgjerrig, ellers

Lars Lasse Leonard Lennart Lavrans Laurentsius Loke (litt stygt, norrøn gud og også jotun (oprinnelig)) Lorang kjente en som het det egentlig ganske fint Lauritz Laurits Laurents Det ble litt

Hilsen

Annonse

Gjest Kritikeren

Lorang er et lite brukt etternavn som tidligere var beskyttet:-)

Hei

Er det etternavn? det har jeg aldri hørt før, jeg kjente en som het det som fornavn så jeg tror det ikke skal vere forbudt, det kan hende det er forskjell på fornavn og etternavn her. tror nesten det, det er jo litt forksjell på og hete det sånn eller ta det som etternavn, tror det ikke skulle vere noe problem men vet ikke

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...