Gå til innhold

grave meg ned


tsofia

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg bare grave meg ned. Det er svart og kaldt. Isende kaldt og beksvart.

Finner ikke noe innhold i det hele. Bare tull og tøys. Alle skal le og være så glade. Gidder ikke det.

Jo mer de ler og tuller jo svartere og kaldere blir det. Ironien, sarkasmen. Jeg drukner.

Vil være i det lune. Der det går an å prate. Nå har visst krampa tatt alle sammen.

Men sån er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sender en klem og varme tanker...håper morgendagen blir bedre...

klemmer fra beib

Vettdu jeg har det myye bedre. Var bare sur for at folk var blid på ranglerne. Det er vel noe jeg må igjennom. Er vel ikke ferdig med suttrestadiet ennå. Men har lært innmari mye sosialt så lenge jeg har vert på chatten. Sånne ting som jeg egentlig skulle ha lært for lenge siden, men bedre sent enn aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...