Gå til innhold

Kvinnelige psykopater


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hva kjennetegner kvinnelige psykopater? Har intrykk av at kvinnelige og mannlige psykopater opptrer forskjellig.

Vil en kvinnelig psykopat drive å lure andre kvinner? Vil hun gå aktivt inn for å gjøre andre ondt på ulike måter med lureri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

jeg er visstnok en kvinnelig psykopat har jeg fått høre fra flere hold. nei jeg har ikke gått aktivt inn for å lure kvinner, men jeg har tidligere lurt menn. det var ikke for å skade dem da. det var jo bare for å få sannheten frem uten at jeg personlig trengte si den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er visstnok en kvinnelig psykopat har jeg fått høre fra flere hold. nei jeg har ikke gått aktivt inn for å lure kvinner, men jeg har tidligere lurt menn. det var ikke for å skade dem da. det var jo bare for å få sannheten frem uten at jeg personlig trengte si den!

Du er IKKE psykopat. Ikke i nærheten en gang :-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er IKKE psykopat. Ikke i nærheten en gang :-))))))

Det er noen grove kjennetegn på en psykopat: De mangler empati, er blottet for selvinnsikt, eier ikke skyldfølelse og har ingen evne til kjærlighet.

Alt som gjøres gjøres kunn for å tilferdstlle egne behov.

Herketeknikker er en nødvendighet i hverdagen. De splitter og hersker og setter med glede også sine egne barn opp mot hverandre.

Mine søsken og jeg kjempet imot ialle år, splid skulle hun ikke få til. Hun klarte også det til slutt.

Hele tiden manipulerer psykopaten og kan ikke skjønne hvorfor folk kan bli sinte på dem. De har aldri gjort noe galt for alle andre gjør alt galt, og ikke dem.

Jeg leste forøvrig med glede beskrivelsen av bettan.

Jeg har ei mor som passer til beskrivelsen. Pr. idag har jeg ingen kontakt med henne, men jeg er livredd for at hun skal

gjøre noe manipulerende mellom mine barn og meg.

Kontakten har jeg måttet kutte ved hjelp av en psykolog. Jeg har gått fem år nå i terapi med min oppvekst som tema og fokus på henne som mor.

I alle år, var det sakkars henne. Hun er søt og uskyldig og aner ikke hva for galt hun gjør.

Det å angre vet ikke min gode mor hva er.... Det er et begrep hun ikke vet hva er.

Andre synes hun ser ut som ei søt gammel dame. Hun er det også, og jeg forstår liksom ikke helt.....

Jeg venter bare på at hun skal trekke sitt siste sukk. Jeg hater henne.

Jeg har aldri blitt slått fysisk, men den psykiske teroren har virkelig satt sine spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen grove kjennetegn på en psykopat: De mangler empati, er blottet for selvinnsikt, eier ikke skyldfølelse og har ingen evne til kjærlighet.

Alt som gjøres gjøres kunn for å tilferdstlle egne behov.

Herketeknikker er en nødvendighet i hverdagen. De splitter og hersker og setter med glede også sine egne barn opp mot hverandre.

Mine søsken og jeg kjempet imot ialle år, splid skulle hun ikke få til. Hun klarte også det til slutt.

Hele tiden manipulerer psykopaten og kan ikke skjønne hvorfor folk kan bli sinte på dem. De har aldri gjort noe galt for alle andre gjør alt galt, og ikke dem.

Jeg leste forøvrig med glede beskrivelsen av bettan.

Jeg har ei mor som passer til beskrivelsen. Pr. idag har jeg ingen kontakt med henne, men jeg er livredd for at hun skal

gjøre noe manipulerende mellom mine barn og meg.

Kontakten har jeg måttet kutte ved hjelp av en psykolog. Jeg har gått fem år nå i terapi med min oppvekst som tema og fokus på henne som mor.

I alle år, var det sakkars henne. Hun er søt og uskyldig og aner ikke hva for galt hun gjør.

Det å angre vet ikke min gode mor hva er.... Det er et begrep hun ikke vet hva er.

Andre synes hun ser ut som ei søt gammel dame. Hun er det også, og jeg forstår liksom ikke helt.....

Jeg venter bare på at hun skal trekke sitt siste sukk. Jeg hater henne.

Jeg har aldri blitt slått fysisk, men den psykiske teroren har virkelig satt sine spor.

Og gå videre til hjemmesidene til Elisabeth Aarseth Langholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Har blitt kalt flere ting også psykopat med trykket på 'psyk'.

Svarer derfor på egne vilkår. Jeg går ikke inn for å lure hverken menn eller kvinner, men den som lurer seg selv vil på sett og vis også lure andre. I visse tilfeller ser jeg at jeg kan opptre uansvarlig og uten hensyn til andre. Jeg kan også greie å manipulere andre svært lett. Føler nok selv at jeg er intelligent.

Innerst inne er jeg et veldig usikkert menneske som ønsker kjærlighet, men klarer ikke knytte meg uten å teste dem ut. Evt. skyve dem bort fra meg. Dette kommer selvfølgelig av at jeg er usikker på meg selv, dermed tror jeg innerst inne ikke på dem som vil meg godt (tror andre vil meg vondt).

Håper dette klarnet det litt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...