Gå til innhold

Egen institusjon - enorm respons!

Anbefalte innlegg

Gjest - bruker ikke nick

Hei alle!

Om dere vil så kan jeg gjerne skrive om hva som skjer. Det hadde vært koselig med en smule respons da...

Det tikker mailer inn fra politiske parti som høyre, venstre, krf, senterpartiet og frp. Alle ble engasjert av saken. Og alle støtter oss! Politikere ønsker å møte meg for å diskutere hva de kan bidra med. Saksopplysninger videresendes til de indre kretser, og spørsmål om mer omfattende dokumentasjon etterspørres!

Akkurat nå er det faktisk vanvittig deilig å leve!

Tenk - vilt fremmede mennesker ønsker meg sitt aller beste. Og de blir virkelig engasjert!

Etter intervjuet på tv'en ringte Lukas-stiftelsen til meg. De kunne fortelle at de jobber med å starte opp en institusjon som Modum Bad i Trondheim. Vi jobber for samme sak, og vi skal nå møtes for å se om vi kan inngå et samarbeid.

Møtet holdes neste uke. Lederen for prosjektet til Lukas-stiftelsen hørtes ut som en meget seriøs lege, som ønsket innspill fra - lille meg!

Er det ikke fantastisk.

Livet er herlig! :)

Ha en fin kveld alle!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77456-egen-institusjon-enorm-respons/
Del på andre sider

Fortsetter under...

becky1365380394

det er bare helt vanvittig superfantastisk...du har virkelig utrettet store ting..godt å se at vi små vanlige dødelige også blir hørt når det virkelig gjelder..vi trenger sånne som deg som har mot til å kjempe på barikadene!!

Lykke til videre da..følger spent med:)

Jeg er imponert over det arbeidet og innsatsen du legger ned i dette.

Jeg satt hjemme i går kveld og hadde det pyton-ille. Tenkte på denne saken og en sånn institusjon, tenkte at det var et sånt sted jeg kunne ha tenkt meg å vært på i går. Et sted der jeg kunne ha fått lov til å ha det vondt, men sluppet å være alene. Jo, vi trenger et sånn sted, jeg trenger et sånn sted.

Jeg skal krysse alt av fingre for at dette går i orden (selv om ting dessverre tar tid...).

Ha en fin kveld!

foresten...jeg vil være med og kjempe...for vi trenger så sårt ett slikt sted...

og det er IKKE vår skyld,DET HAR VÆRT MYE TAUSET OM INCEST ,ALT FOR LENGE.nå må vi fortelle og få bort tausheten.......OG SKAMMEN!!!!!!

mailadr min er [email protected]

håper at jeg kan hjelpe til...

Gjest - bruker ikke nick

foresten...jeg vil være med og kjempe...for vi trenger så sårt ett slikt sted...

og det er IKKE vår skyld,DET HAR VÆRT MYE TAUSET OM INCEST ,ALT FOR LENGE.nå må vi fortelle og få bort tausheten.......OG SKAMMEN!!!!!!

mailadr min er [email protected]

håper at jeg kan hjelpe til...

Hei - og takk!

Sender deg mail.

Hilsen

Renate

[email protected]

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...