Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia!

Joda, det hender jeg tråkker opp gamle stier. ;o)

Nå ligger snøen 2-3 cm høy på alle busker og trær. Det er ikke mye å måke, men pent er det. Det må være første gang i mitt liv av stemorsblomstene står i blomst med snøhatt på. *s* Til og med rosene mine blomstrer fortsatt. Jeg kan ikke huske å ha sett snødekte rosenknopper i bedene mine før.

Høsten varte i ca. 3 uker, gitt! Nåja, det blir vel mer høstvær når snøen smelter.

Ferdig å måke?:o)

*kisses&hugs*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77477-chloe/#findComment-397723
Del på andre sider

Heia!

Joda, det hender jeg tråkker opp gamle stier. ;o)

Nå ligger snøen 2-3 cm høy på alle busker og trær. Det er ikke mye å måke, men pent er det. Det må være første gang i mitt liv av stemorsblomstene står i blomst med snøhatt på. *s* Til og med rosene mine blomstrer fortsatt. Jeg kan ikke huske å ha sett snødekte rosenknopper i bedene mine før.

Høsten varte i ca. 3 uker, gitt! Nåja, det blir vel mer høstvær når snøen smelter.

Ferdig å måke?:o)

*kisses&hugs*

Heheiii :-)

Ferdig? -med måkinga? Neida,det var ikke det jeg sikta til.Bare utrolig mye på jobb for tiden,-det var det jeg sikta til.du kunne jo joine meg? ;-Þ Jobber 120% stilling,og nye folk kommer vist ikke før over nyttår... Jeesus!

-Men mytti pæng bli det jo da *gliiz*

Ja,er det ikke hærlig å se rosene og div andre stauder,stå i blomst med et tynt lag med nysnø på?!

Melankolien tar meg *s*

Synes det er deilig med et tynt lag med nysnø.Håper det vedvarer! (-ja,det tynne lage altså ;o)

Nå må jeg køye.Nòk en arbeidsdag står for dør..

Hils alle!

*smask*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77477-chloe/#findComment-398994
Del på andre sider

Heheiii :-)

Ferdig? -med måkinga? Neida,det var ikke det jeg sikta til.Bare utrolig mye på jobb for tiden,-det var det jeg sikta til.du kunne jo joine meg? ;-Þ Jobber 120% stilling,og nye folk kommer vist ikke før over nyttår... Jeesus!

-Men mytti pæng bli det jo da *gliiz*

Ja,er det ikke hærlig å se rosene og div andre stauder,stå i blomst med et tynt lag med nysnø på?!

Melankolien tar meg *s*

Synes det er deilig med et tynt lag med nysnø.Håper det vedvarer! (-ja,det tynne lage altså ;o)

Nå må jeg køye.Nòk en arbeidsdag står for dør..

Hils alle!

*smask*

Visste det da, sjø!

Lurte bare på om dere hadde fått mye mer snø enn oss, da vøtt!:o) Derfor spurte jeg om du var ferdig å måke. Jeg bare blåste bort litt snø på fuglebrettet og anså snømåkinga for unnagjort!;o)

Bikkja eeeelsker snø! *stønn* Hu får nesten ikke tid til å tisse engang. Spise snø - sleike - grave snuta nedi! He-he!

Men nå er det snart grønn plen igjen her, så da blir vel lufteturene mer strukturert igjen. Egentlig er det veldig underholdende, da. Bikkja forsøker så godt hun kan å stå i løse lufta. Kaldt på potene, må vite!:o)

Ikke slit deg ut i morra, da! *pekefinger i lufta*

*natta-knuse-kose-klem*

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77477-chloe/#findComment-399079
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...