vin Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg lover, det blir bare bedre og bedre etter den kneika der! :-) gratulerer på forhånd! Ser fremover med gelde nå da .*s* Det sies at til og med sex livet blir bedre ! Så da har jo mannen min også noe å se frem til ;o) 0 Siter
Spirea Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Å i h...... har De fødselsdag? Gratulerer og hipphipp! Vi må snart ha vårs en alvorsprat *s* Kos deg ikveld, la deg feire og drekk med begge henda! *klem* 0 Siter
Streken Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Takk skal du ha for nydelig sang - du skulle blitt til no' du vettø! :-=) Skulle nok det, men lydig som jeg er har jeg fulgt opp salige fadern's formaninger: "Det blir aldri noe ut av deg", sa han stadig vekk... Og jaggu fikk han rett! :-) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 *gratulerer Flis-damen så masse* Hurra! Hurra! Hurra! 0 Siter
Lionn Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Er det nå du runder det magiske 40-tallet? Gratulerer uansett. 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Skulle nok det, men lydig som jeg er har jeg fulgt opp salige fadern's formaninger: "Det blir aldri noe ut av deg", sa han stadig vekk... Og jaggu fikk han rett! :-) Den beste hevn er å leve et godt liv, -visste du ikke det da? 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Er det nå du runder det magiske 40-tallet? Gratulerer uansett. Takk for det! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 *gratulerer Flis-damen så masse* Hurra! Hurra! Hurra! Takk! Takk! TAkk!!!!! *S*S*S*S*S* 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Gratulerer med dagen, flisa! Takk skal du ha, gamle venn! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Å i h...... har De fødselsdag? Gratulerer og hipphipp! Vi må snart ha vårs en alvorsprat *s* Kos deg ikveld, la deg feire og drekk med begge henda! *klem* HÆLLÆ! Vil ha svar på mobilen om audiens vi! _ _ - har sitti klar med jakka på siden manda'n! :-) takk for hilsen! 0 Siter
flisa Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Gratulerer så mye og velkommen etter! Det er i grunnen ganske greit å være 40, med 364 dagers erfaring syns jeg at jeg kan uttale meg ;-) Ja, nå er du garvet! *koz* som dem sier....:-) 0 Siter
libra Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Ja, nå er du garvet! *koz* som dem sier....:-) Vet ikke om jeg noensinne blir tilstrekkelig garvet, men året fra 40 til 41 har vært det mest utfordrende - og beste - hitttil! ... og er det noen tasteleif så skylder jeg på rødvinen!!!! 0 Siter
magnus Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Takk for det! :-) Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring! :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 HÆLLÆ! Vil ha svar på mobilen om audiens vi! _ _ - har sitti klar med jakka på siden manda'n! :-) takk for hilsen! Nuvel, audiens skal bli, så snart det er en ledig plass i avtaleboka *s*. Svar skal bli på mobilen i den grad jeg klarer å få lada den. Kommer tid, kommer råd sier'em.... 0 Siter
birdie Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Nuvel, audiens skal bli, så snart det er en ledig plass i avtaleboka *s*. Svar skal bli på mobilen i den grad jeg klarer å få lada den. Kommer tid, kommer råd sier'em.... Hva med den nye hobbyen din; slitsom eller bare morro? 0 Siter
Spirea Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Hva med den nye hobbyen din; slitsom eller bare morro? Aller mest morro *s* Har alltid lett etter en altoppslukende hobby ;o) 0 Siter
birdie Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 Aller mest morro *s* Har alltid lett etter en altoppslukende hobby ;o) http://www.fullthus.com/mingler/images/smiles/gmorning.gif *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.