birdie Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=6&item=237325 Tror du dette lar seg gjennomføre i praksis, og skjelver du i såfall i buksene? *dekker diskret til ftp-ikonet* 0 Siter
Gjest Alphan Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Tror ikke Telenor, NextGentel, osv. er så ivrige etter å hjelpe de antipirat-folka. Er lovlydig i natt, mye fin musikk; http://www.ampcast.com/music/browse.php velg "Lo", raskest nedlastning :-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Tror ikke Telenor, NextGentel, osv. er så ivrige etter å hjelpe de antipirat-folka. Er lovlydig i natt, mye fin musikk; http://www.ampcast.com/music/browse.php velg "Lo", raskest nedlastning :-) ADSL-leverandører sparker seg selv i leggen hvis de begynner å forby folk å ha laste ned musikk og filmer. Men skulle ikke forundre meg om Telenor ble med på det. 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Ooops! Jeg som har Kazaa over hele skrivebordet..... *sletter* Kan jo ikke miste tilkoblingen nå, avhengig av nettet som jeg er! 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jepp, sverger stort sett til hjemmebrent på musikkfronten! 0 Siter
Singularity Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Det kan spores hvem som legger ut filer tilgjengelig for nedlastning, men ikke hvem som laster ned. Om man skal spore de som laster ned må de som skal spore det opp selv legge ut ulovlige filer som da må lastes ned av andre... Og det er på gang metoder for å omgå muligheter for sporing også i forhold til de man laster ned fra. 0 Siter
birdie Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Skrevet 18. oktober 2002 Det kan spores hvem som legger ut filer tilgjengelig for nedlastning, men ikke hvem som laster ned. Om man skal spore de som laster ned må de som skal spore det opp selv legge ut ulovlige filer som da må lastes ned av andre... Og det er på gang metoder for å omgå muligheter for sporing også i forhold til de man laster ned fra. Men kan de sette sporhunder som finner private ftp-servere også? 0 Siter
Singularity Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Men kan de sette sporhunder som finner private ftp-servere også? Jada, det er bare å sette opp et enkelt shell-script som prøver koble seg til port 21 på alle maskiner innen et IP-område, det. Men de kommer i utgangspunktet ingen veier dersom det er krav om brukernavn og passord. Da må en som har det sladre på deg og oppgi brukernavn og passord ifm. anmeldelsen. Men hvis den er helt åpen bør du kanskje passe deg litt, ja... 0 Siter
Cavatina Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Anser meg ikke som noen tyv da jeg omtrent bare har lastet ned de gode, gamle sangene jeg har på LP og kassett fra før. Den gamle platespilleren min fungerer ikke lengre og mange av kassettene mine er "båndsalat", derfor synes jeg det er fint at jeg likevel får hørt musikken. Dessuten har jeg kommet over noen virkelig gamle utgivelser som jeg ellers må til antikvariater for å finne. Og masse spesiell musikk (særlig folkemusikk) som har gitt meg lyst til å få tak på cd'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.