Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper det står bra til.

Jeg har funnet ut at jeg nå vil bruke mindre tid på telefoner og datamaskin. Det er ikke fordi jeg ikke vil snakke i telefonen, men fordi jeg nå vil gjøre mere hjemme og gjøre livet rikere. Har funnet ut at livet blir mere givende om man heller treffer folk i RL, fremfor å bruke mye tid på det sosiale via nett og telefoner. Har også funnet ut at jeg nå vil ta kontakt med personer jeg så lenge har ønsket å bli bedre kjent med.

Håper du ikke ble skuffet, men at du forstår.

Kanskje du føler for det samme? Med sterk vilje skal vi nok få et mere innholdsrikt liv. Vi kan jo treffes en dag. Livet er for verdifullt til å kaste det bort på kjas og vas, ikke sant? Jeg rekker liksom ikke mere sosialt en dag om jeg har sittet lang tid i telefonen og en stund foran dataen, fordi andre plikter kaller. Når man føsrt har tatt telefonen, så blir en så lett sittendes å snakke fodri det er så behagelig dere og da.

Så får vi se hvordan det går. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lest meldinga di.

Ble litt betenkt.Er du sikker på at det ikke er andre ting som plager deg i forhold til meg?

Da synest jeg du skal si det som det er.

Synest det er greit at en prøver å gjøre livet mer meningsfullt,men det virket på meg som om du har tenkt å begrense kontakten med meg?

Vi snakker jo om alt,så da kan du jo bare si hva som plager deg,for jeg har ingen anelse.

Du vet ,den som er minst klar over feilene er en selv.

Etter dette må jeg si at det blir lenge til neste gang jeg ringer.

Er ikke sur, men skjønner at det ligger andre ting bak.

Hvis vi mister den fine kontaken vi har hatt,håper jeg både for min del og din del at vi kan få nye venner.

Det har jo med å gjøre at vi begge går mye hjemme, og hvis du prioriterer å få gjort mer hjemme, er jo det din sak.

Trodde du var lei av husarbeid og vasking,for det er noe du selv har sagt.

Men ,men det virker som om du har bestemt deg for å prioritere nye bekjentskaper.

Håper du ikke angrer i ettertid.

Jeg respekterer valget ditt, men lurer veldig på hva som ligger bak.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/#findComment-397778
Del på andre sider

Nå har jeg lest meldinga di.

Ble litt betenkt.Er du sikker på at det ikke er andre ting som plager deg i forhold til meg?

Da synest jeg du skal si det som det er.

Synest det er greit at en prøver å gjøre livet mer meningsfullt,men det virket på meg som om du har tenkt å begrense kontakten med meg?

Vi snakker jo om alt,så da kan du jo bare si hva som plager deg,for jeg har ingen anelse.

Du vet ,den som er minst klar over feilene er en selv.

Etter dette må jeg si at det blir lenge til neste gang jeg ringer.

Er ikke sur, men skjønner at det ligger andre ting bak.

Hvis vi mister den fine kontaken vi har hatt,håper jeg både for min del og din del at vi kan få nye venner.

Det har jo med å gjøre at vi begge går mye hjemme, og hvis du prioriterer å få gjort mer hjemme, er jo det din sak.

Trodde du var lei av husarbeid og vasking,for det er noe du selv har sagt.

Men ,men det virker som om du har bestemt deg for å prioritere nye bekjentskaper.

Håper du ikke angrer i ettertid.

Jeg respekterer valget ditt, men lurer veldig på hva som ligger bak.

Vet ikke om jeg føler meg helt klar for å ta det opp nå, for jeg regner med det kan bli en krangel. Men du skal få vite det.

Ja da du har rett i at det er noen utsagn av deg jeg har reagert på. Det er mulig det er helt ubetenksomt av deg, noe jeg virkelig håper. Kanskje du skjønner hva jeg mener?

Det er allikevel mye jeg setter pris på med vårt vennskap og jeg mener ikke å kutte deg ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/#findComment-397814
Del på andre sider

Vet ikke om jeg føler meg helt klar for å ta det opp nå, for jeg regner med det kan bli en krangel. Men du skal få vite det.

Ja da du har rett i at det er noen utsagn av deg jeg har reagert på. Det er mulig det er helt ubetenksomt av deg, noe jeg virkelig håper. Kanskje du skjønner hva jeg mener?

Det er allikevel mye jeg setter pris på med vårt vennskap og jeg mener ikke å kutte deg ut.

Det var det jeg hadde mistanke om.

Kan det ha noe å gjøre med møtet vårt på kjøpesenteret?

Jeg tenkte nemlig litt i ettertid på om du kanskje ble sur fordi jeg hermet etter dialekten din.

Men fant fort ut at det umulig kan være nok til å kutte ut et vennskap.

Da er du etter min mening "hårsår"

Fra min side var dette KUN et forsøk på å være morsom.

Kan det være at jeg komenterte rynkene?

I så fall ikke glem at du også komenterte mitt utseende negativt like før.

Svar ærlig på om dette er hva det gjelder.

En annen ting, hvis dette virkelig er grunnen,hvorfor ikke ta det opp før du vurderer å kutte ut vennskapet?

Da må det jo være veldig mye bak,som har pågått over lang tid, som er såpass vanskelig at det umulig kan ordnes opp i.

I og med at jeg ikke er klar over hva jeg har sagt eller gjort, så kan det jo ikke ha vært vond ment.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/#findComment-397832
Del på andre sider

Det var det jeg hadde mistanke om.

Kan det ha noe å gjøre med møtet vårt på kjøpesenteret?

Jeg tenkte nemlig litt i ettertid på om du kanskje ble sur fordi jeg hermet etter dialekten din.

Men fant fort ut at det umulig kan være nok til å kutte ut et vennskap.

Da er du etter min mening "hårsår"

Fra min side var dette KUN et forsøk på å være morsom.

Kan det være at jeg komenterte rynkene?

I så fall ikke glem at du også komenterte mitt utseende negativt like før.

Svar ærlig på om dette er hva det gjelder.

En annen ting, hvis dette virkelig er grunnen,hvorfor ikke ta det opp før du vurderer å kutte ut vennskapet?

Da må det jo være veldig mye bak,som har pågått over lang tid, som er såpass vanskelig at det umulig kan ordnes opp i.

I og med at jeg ikke er klar over hva jeg har sagt eller gjort, så kan det jo ikke ha vært vond ment.

Du er redd for en krangel,men det blir for dumt.

Jeg mener at enten må vi ta det opp , eller forbli uvenner.

Du sier du ikke vil kutte ut vennskapet,men for meg så er det nettopp det du har gjort.

Bortsett fra disse utsagnene ,er det ingenting jeg kommer på som kan være årsaken.

Hvis dette er grunnen , da tåler ikke vårt vennskap mye, og da er det vel like greit å kutte ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/#findComment-397854
Del på andre sider

Du er redd for en krangel,men det blir for dumt.

Jeg mener at enten må vi ta det opp , eller forbli uvenner.

Du sier du ikke vil kutte ut vennskapet,men for meg så er det nettopp det du har gjort.

Bortsett fra disse utsagnene ,er det ingenting jeg kommer på som kan være årsaken.

Hvis dette er grunnen , da tåler ikke vårt vennskap mye, og da er det vel like greit å kutte ut.

Det er greit, jeg kan si hva de gjelder. Jeg var bare ikke klar for det i sta fordi det var litt stress her. Jeg synes også det er greiest å ta noe sånnt opp, når man ikke er sint.

Men det er greit jeg kan ta det opp nå, men da vil jeg ringe deg, fremfor å skrive det her. Så om du går ut av dataen nå skal jeg ringe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/#findComment-397861
Del på andre sider

Annonse

Det er greit, jeg kan si hva de gjelder. Jeg var bare ikke klar for det i sta fordi det var litt stress her. Jeg synes også det er greiest å ta noe sånnt opp, når man ikke er sint.

Men det er greit jeg kan ta det opp nå, men da vil jeg ringe deg, fremfor å skrive det her. Så om du går ut av dataen nå skal jeg ringe.

Det var slutten på denne historien..Og så levde de lykkelige alle sine dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77501-bellen/#findComment-398353
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...