Gå til innhold

Kjæledyr på legekontor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del hadde det vært beroligende og ingen problem om det hadde vært en hund til stede. Bare koselig det.

For f.eks. dattera mi, da hun var liten, ville det vært øyeblikkelig krise. Dyreallergiker, og nesten alltid hos lege når det var pottet tett og lungebetennelse truet. Hun fikk verken gå hjem til folk med hund eller bli med på skoleturer der det var hund med - og så skulle LEGEN ha hund inne!!!!

Gjest Miss Tina

For f.eks. dattera mi, da hun var liten, ville det vært øyeblikkelig krise. Dyreallergiker, og nesten alltid hos lege når det var pottet tett og lungebetennelse truet. Hun fikk verken gå hjem til folk med hund eller bli med på skoleturer der det var hund med - og så skulle LEGEN ha hund inne!!!!

Sett at han hadde en dyreallergiker hund da uten noe pels?

I allergisammenheng er det nok betenkelig, og så er det den store skrekken for zoonoser. Men jeg ville også syns det var koselig med et dyr. Barn ville helt sikkert blitt avledet av dyret og ikke følt så mye stress hos legen.

Kommer ikke inn til legen du da ulven..?;)

Stakkars deg!!Bra du har dol da..;)

=o)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Sett at han hadde en dyreallergiker hund da uten noe pels?

Jeg trodde det var flasset fra huden og proteinet i det som ga utslag, og ikke pelsen ?

Eller er det stoffer fra midden i pelsen ? Kryr jo av midd i pelsen deres. Et fiberoptisk mikroskop avslører dem, ikke prøv, jeg fikk grøsninger. Det værste var at det var en hel skokk på huden min også, og på juletreet var det en hel hær av galopperende uhyrer !

Annonse

Gjest Raglan hjelpepleier

Jeg jobbet en gang på et somatisk sykehjem og der hadde tilsynslegen med sin lille mellomschnauzer på runden hver uke.

Hun hadde godbiter med som de gamle fikk gi hunden, - de smilte og ble riktig beroliget av hunden.

De storkoste seg.

Jeg trodde det var flasset fra huden og proteinet i det som ga utslag, og ikke pelsen ?

Eller er det stoffer fra midden i pelsen ? Kryr jo av midd i pelsen deres. Et fiberoptisk mikroskop avslører dem, ikke prøv, jeg fikk grøsninger. Det værste var at det var en hel skokk på huden min også, og på juletreet var det en hel hær av galopperende uhyrer !

Hei,

Etter det jeg husker er det (tar sats) "proteinet i avføringen til midden som lever av skjellene på pelsen til husdyret"!

Jeg er allergisk for "prote.... ...eh... KATTER!

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Hei,

Etter det jeg husker er det (tar sats) "proteinet i avføringen til midden som lever av skjellene på pelsen til husdyret"!

Jeg er allergisk for "prote.... ...eh... KATTER!

Med vennlig hilsen

Og midden trenger pelsen for å holde seg fast ?

Ulv I Faarikaal

Hei,

Det er selvsagt pelsen som holder fast hunden!

Har du tenkt på hvor heldige hunder er som har hull i pelsen akkurat der øynene sitter....?? Passer jo akkurat!

:-)

Med vennlig hilsen

Rart det der. Hjemme var det så kaldt ute om vinteren at vi amputerte halen på bikkjene og kattene så vi slapp å holde døra så lenge oppe når vi slapp dem ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...