Gå til innhold

Kjæledyr på legekontor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvofor i helsike skal du bry deg? Ble mora di bitt? Alt det dere overbetalte, underutdannede kreaturer skal stikke nesa borti. Nesa di er ikke hygienisk den heller. Gudbedre!

Det er forskjell på et legekontor og et somatisk sykehjem eller aldershjem, da! På et legekontor trodde jeg det skulle være sterilt... det kommer jo stadig allergikere innom.

Det stiller seg annerledes på et sykehjem, der bor jo folk, om enn noe ufrivillig...

Å ha kjæledyr på et legekontor, hvor man også ofte foretar småoperasjoner er selvsagt uhørt.

Send et brev til fylkeslegen.

Med vennlig hilsen

Det spørs vel evt. om den kun oppholder seg på venteværelse og kontor eller om den også går rundt på undersøkelsesrom, da.

Ulv I Faarikaal

Det spørs vel evt. om den kun oppholder seg på venteværelse og kontor eller om den også går rundt på undersøkelsesrom, da.

Jeg tror ikke det spiller noen rolle hvor dyret oppholder seg i lokalene. Førerhunder har alltid vært et problem for restauranteiere, da folk ikke forstår at en hund er en hund, uansett. Allergikere og helsepersonell som besøker restauranten vet dette godt, og liker neppe at hunden er i lokalene. Jeg har selv hatt hunder men liker IKKE at det fins en hund i en restaurant. Jeg ble grinete da jeg så at det satt en liten hund inne på resturantkjøkkenet og tigde mens kokken skar kjøtt ! Kelneren var helt fortvilet, fordi hun visste godt hvor alvorlig det er. De lager mat til 100 gjester om dagen og ET hundebesøk er nok, ikke alltid mengden som er viktig.

Gjest ikke undertegnet

For min del hadde det vært beroligende og ingen problem om det hadde vært en hund til stede. Bare koselig det.

Det hadde jeg synes også hvis jeg ikke var sterkt allergisk mot de fleste hunder. Ikke mye koselig da å støte på en hund hos legen din - av alle steder!

Jeg trodde det var flasset fra huden og proteinet i det som ga utslag, og ikke pelsen ?

Eller er det stoffer fra midden i pelsen ? Kryr jo av midd i pelsen deres. Et fiberoptisk mikroskop avslører dem, ikke prøv, jeg fikk grøsninger. Det værste var at det var en hel skokk på huden min også, og på juletreet var det en hel hær av galopperende uhyrer !

Sjekka du madrassen din da? Der er det mye snacksens!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...