Gå til innhold

Jeg er snart noe jeg ikke vil være!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

28

• Ulv I Faarikaal

14

• vin

13

• asterix

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Du er ikke alene om det....Men det er klart det blir problemer med å bli eldre hvis man liker yngre menn....;)

Der sa du noe ;o(

Her i sommer var det noen smågutter som plystra etter meg og sa : Wow hun var bra ....

Så kom det : Men hun var litt gammal da !

Gjest Vil ikke!

Der sa du noe ;o(

Her i sommer var det noen smågutter som plystra etter meg og sa : Wow hun var bra ....

Må nok se langt etter gutter med spretne romper nå som det tipper over, og jeg blir "gæmmel kånnå". Nei, da man er så ung som man føler seg.

Man er så ung som man føler seg, er så ung... føler seg. Så ung, føler seg. Så det så...

Der sa du noe ;o(

Ække det tragisk da??Var i samtale med en på 23...han påsto jeg hadde en spiker i kista..????

*grøss*

Gjest Vil ikke!

Siden det er to år igjen for meg,vet jeg ikke om jeg blir peppermø....siden jeg er gift er vel sjangsen liten...;)

Vi hører jo om arbeidsulykker i hjemmet hele tiden...;)))

*Muahahahaha*

Spøkefugelen

Mye kan skje på to år. Ikke at jeg ønsker noe galt kan skje (eller jo egentlig, fordi da slipper jeg å føle meg så pokkers alene), men muligheten er der.

Annonse

Mye kan skje på to år. Ikke at jeg ønsker noe galt kan skje (eller jo egentlig, fordi da slipper jeg å føle meg så pokkers alene), men muligheten er der.

Muligheten kanskje,men ikke sannsynlig....;)

Kommer vel an på om rebellen i meg holder seg i ro det;))))

Må nok se langt etter gutter med spretne romper nå som det tipper over, og jeg blir "gæmmel kånnå". Nei, da man er så ung som man føler seg.

Man er så ung som man føler seg, er så ung... føler seg. Så ung, føler seg. Så det så...

Du det finnes sprettne rumper over tredve altså.....det spørs om du må lete lengre når du blir førti......:))

Gjest Vil ikke!

Du det finnes sprettne rumper over tredve altså.....det spørs om du må lete lengre når du blir førti......:))

Innse det. Jeg må deale med en gammal grisgubbe med ølvom på size med Himmelbjerget i DK, hårete rygg som en sjimpanse, flassete skuldre og en knallblank flintskalle med en ukledelig krans fra øre til øre. For ikke å glemme en som letter på skinka for å drite i sofaen når vi sitter å ser på Sydenliv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...