Gå til innhold

Jeg er snart noe jeg ikke vil være!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

28

• Ulv I Faarikaal

14

• vin

13

• asterix

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Burde jeg skifte han ut ?

Vet ikke riktig, det med alder er bare et parameter i en stor sammenheng. Å fokusere på det kan bli galt, spørs hvor mye vekt du legger på det. Veninnene kan legge mye vekt på det, og da har han tapt. Mange kvinner er veldig opptatt av hva veninnene syns. De mener noe både når mannen er litt yngre og mye eldre. Litt yngre skaper en reaksjon mens mye eldre skaper en annen.

?

Vet ikke riktig, det med alder er bare et parameter i en stor sammenheng. Å fokusere på det kan bli galt, spørs hvor mye vekt du legger på det. Veninnene kan legge mye vekt på det, og da har han tapt. Mange kvinner er veldig opptatt av hva veninnene syns. De mener noe både når mannen er litt yngre og mye eldre. Litt yngre skaper en reaksjon mens mye eldre skaper en annen.

?

Kanskje?!

Alderforskjell er noe jeg ikke legger stor vekt på selv da!

Har vært sammen med yngre menn og menn som har vært veldig mye eldre....

Mannen min for eksempel har barn med ei som er MANGE år eldre enn han..

Ja ; bare for å ikke se ut som om vi nærmer oss 30år ??

Eh....i går syntes jeg at jeg virkelig så ung og flott ut.

Hadde flettet håret og greier.

Hva tror du guttungen sier ?

Joa ; er ikke du litt for gammel til å gå slik!!?

He he...tupere håret neste gang,så ser du enda mere desperat ut....;)))

Det er verre å fylle 31.

Begynn å spar til plastiske operasjoner, så skal du se det går bra...

*gjesp*

eg er foreløpig berre 29, men eg trur så gjerne at det er verre å bli 31. når du er 30, kan du sei "eg er tretti". når du er 31, så er du "i tredve-åra".....DET er verre, yes ;)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kanskje?!

Alderforskjell er noe jeg ikke legger stor vekt på selv da!

Har vært sammen med yngre menn og menn som har vært veldig mye eldre....

Mannen min for eksempel har barn med ei som er MANGE år eldre enn han..

Kona til kompisen er 7-8 år eldre enn han, og jeg syns det er greit, men selv vil jeg ikke like en eldre dame som partner. Kan ikke noe for det.

Underlig : Selv ser jeg -vesentlig- yngre ut enn jeg er, og vil det virke rart med en dame som er 10 år eldre enn meg ?

Kona til kompisen er 7-8 år eldre enn han, og jeg syns det er greit, men selv vil jeg ikke like en eldre dame som partner. Kan ikke noe for det.

Underlig : Selv ser jeg -vesentlig- yngre ut enn jeg er, og vil det virke rart med en dame som er 10 år eldre enn meg ?

Tja, noen synes det ser unaturlig ut , men selv syns jeg ikke det!

husk på at kvinnene lever lengre og i tilegg blir sex lysten deres bare større med alderen..

See?

Ulv I Faarikaal

Tja, noen synes det ser unaturlig ut , men selv syns jeg ikke det!

husk på at kvinnene lever lengre og i tilegg blir sex lysten deres bare større med alderen..

See?

Snodig sak: en dame på jobben var tydelig forelsket, og da hun fikk vite hvor gammel jeg var begynte hun å gråte ! Jeg visste hvor gammel hun var (27) og var rask til å oppklare, men ikke rask nok.

Snodig sak: en dame på jobben var tydelig forelsket, og da hun fikk vite hvor gammel jeg var begynte hun å gråte ! Jeg visste hvor gammel hun var (27) og var rask til å oppklare, men ikke rask nok.

He he men du ble vel meget smigret??

Hva smigrer deg mest?En yngre kvinne som faller for deg eller en eldre?

tenker vel på når du var i tjue årene....

Ulv I Faarikaal

He he men du ble vel meget smigret??

Hva smigrer deg mest?En yngre kvinne som faller for deg eller en eldre?

tenker vel på når du var i tjue årene....

Vet ikke hva jeg ble, men litt forskrekka da det gikk opp for meg, og lei meg da jeg oppklarte det og så rekasjonen, men etter noen dager smilte jeg i det skjegget jeg ikke har. Hun ser fremdeles ikke på meg :-) Når har jeg slutta der.

Annonse

Vet ikke hva jeg ble, men litt forskrekka da det gikk opp for meg, og lei meg da jeg oppklarte det og så rekasjonen, men etter noen dager smilte jeg i det skjegget jeg ikke har. Hun ser fremdeles ikke på meg :-) Når har jeg slutta der.

Hmm stakkars lita...;)Men sånn er det med ulver...

Ulv I Faarikaal

Hmm stakkars lita...;)Men sånn er det med ulver...

Eneste gangen det har skjedd meg, vanligvis må jeg jobbe hardere :-) Jeg må nesten bli seriøs :-)

Egentlig er jeg forferdelig snill og oppmerksom og klarer holde på dem i årevis, vanligvis har de blitt lei og stukket, vi er fremdeles venner. Det var reklamen.

Eneste gangen det har skjedd meg, vanligvis må jeg jobbe hardere :-) Jeg må nesten bli seriøs :-)

Egentlig er jeg forferdelig snill og oppmerksom og klarer holde på dem i årevis, vanligvis har de blitt lei og stukket, vi er fremdeles venner. Det var reklamen.

En god reklame spør du meg...:)Det at de stikker tyder vel på at du "kroker" de yngre?

Seriøst er fint,humor og glimt i øyet er best..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...