Gå til innhold

Jeg er snart noe jeg ikke vil være!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

28

• Ulv I Faarikaal

14

• vin

13

• asterix

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tragisk! Du har startet på nedoverturen. Blått hår, hengepupper og krampehippe klær. Nå er du ei av di gamle kjerringene på byen. Som desperat prøver å få seg en mann. Alle vennindene dine har forsvunnet inn i hjemmets lune arne, ivrig opptatt med amming og andre hjemmesysler. De snakker et språk du knapt nok forstår. Du sitter på kafe med hu andre som heller ikke er gift, mens dere priser singlelivets fortreffeligheter. Alt mens dere i stillhet lurer på hva som er galt med dere, siden dere aldri greier å få mannfolka til å bli til frokost en gang. Har du sjekka deg for kjønnsykdommer. Har det ikke klødd litt mye i det siste?

Gratulerer med dagen!

Annonse

Jeg ble 30 den 12 oktober og føler med deg - det var svært trist å ikke være i tyveårene lenger. I tillegg fikk jeg bursdagskort som sa: "Gratulerer med 40 års dagen" av en venninne... så jeg ser vel ihvertfall ut som 20 årene er passert!

De sier at livet begynner nå - de som vet det - så jeg klamrer meg fast til håpet.

hilsen

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 18.10.2002 den 12.55):

nam nam.. blir du med..?

Som sagt: lammekjøtt er godt, jeg har lammegryte i kjølpekassa, men det andre "lammekjøttet" skal få være i fred. Morsomt å se på 20-åringer, men det blir for galt med et forhold. Det er vel en kultur vi har, i andre land er det mer vanlig med aldersforskjell. Norge år 1900: det var ganske vanlig med en eldre kone, det kan man se av folketellingene: dama 40 og mannen 22 :-) det hadde vært noe ? Hvis du har en passende 35-40 åring på lager kan nok det gå i orden, hun skal slippe å vaske, lage mat, bære ved og øl, det gjør jeg sjøl :-)

Ulv I Faarikaal skrev (På 18.10.2002 den 13.12):

Som sagt: lammekjøtt er godt, jeg har lammegryte i kjølpekassa, men det andre "lammekjøttet" skal få være i fred. Morsomt å se på 20-åringer, men det blir for galt med et forhold. Det er vel en kultur vi har, i andre land er det mer vanlig med aldersforskjell. Norge år 1900: det var ganske vanlig med en eldre kone, det kan man se av folketellingene: dama 40 og mannen 22 :-) det hadde vært noe ? Hvis du har en passende 35-40 åring på lager kan nok det gå i orden, hun skal slippe å vaske, lage mat, bære ved og øl, det gjør jeg sjøl :-)

Forhold?Hvem snakker om forhold?her snakker jeg om å horve over det vi kan....alt mellom 19 og 25 er tillatt...

Er du med???I verste fall kan du jo bare se på ulvegutt..

Muahahaha

*rå i dag*

=o)))))

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 18.10.2002 den 13.21):

Forhold?Hvem snakker om forhold?her snakker jeg om å horve over det vi kan....alt mellom 19 og 25 er tillatt...

Er du med???I verste fall kan du jo bare se på ulvegutt..

Muahahaha

*rå i dag*

=o)))))

Forhold kan være så mangt.

Jeg forstår behovet og fantasier, men det spørs om du hadde gjennomført, du er vel ikke alene i denne verden ? Noen som bryr seg om hva du gjør ? Mor kanskje ? Barn ? Naboer ? you name it. Brodern f eks hadde fått hetta om jeg dukka opp med en 20 åring. Mora mi hadde bare syns det var morsomt.

Ulv I Faarikaal skrev (På 18.10.2002 den 13.28):

Forhold kan være så mangt.

Jeg forstår behovet og fantasier, men det spørs om du hadde gjennomført, du er vel ikke alene i denne verden ? Noen som bryr seg om hva du gjør ? Mor kanskje ? Barn ? Naboer ? you name it. Brodern f eks hadde fått hetta om jeg dukka opp med en 20 åring. Mora mi hadde bare syns det var morsomt.

Nei men gubben hadde vel fått sjokk,barna hadde vært for små til å fatte....muttern hadde klikka....

Men alt skulle jo selfølgelig vært dødelig hemmelig....;)))

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 18.10.2002 den 13.34):

Nei men gubben hadde vel fått sjokk,barna hadde vært for små til å fatte....muttern hadde klikka....

Men alt skulle jo selfølgelig vært dødelig hemmelig....;)))

Råd fra meg til deg: hold fantasiene for deg selv og være den dydige flerbarnsmoren du alltid har sett ut til å være ? Kanskje ?

Ikke det nei.

Annonse

Ulv I Faarikaal skrev (På 18.10.2002 den 13.43):

Råd fra meg til deg: hold fantasiene for deg selv og være den dydige flerbarnsmoren du alltid har sett ut til å være ? Kanskje ?

Ikke det nei.

Dydig til fingerspissene er jeg.....eller det er med fingerspissene jeg er udydig når jeg tenker meg om....på data'n.

Skal holde tett om saftig lammekjøtt en stund nå....Har jo ett rykte å tenke på.....tror jeg..eller..?

Ikke det nei.

Ulv I Faarikaal
  Carlina skrev (På 18.10.2002 den 13.49):

Dydig til fingerspissene er jeg.....eller det er med fingerspissene jeg er udydig når jeg tenker meg om....på data'n.

Skal holde tett om saftig lammekjøtt en stund nå....Har jo ett rykte å tenke på.....tror jeg..eller..?

Ikke det nei.

Evig eies kun et dårlig rykte, så vær forsiktig.

Gjest Hilke-mor
  flisa skrev (På 18.10.2002 den 11.48):

Jeg GRÅT da jeg ble 30, -helt sant - det var ILLE, -AKKURAT nå - 13.40 -så ble jeg 40! Det er bare herlig! :-)

Gratulerer med dagen :-)

Har du forresten fått fjernet den føflekken enda? Hva sa legen om den?

flisa skrev (På 18.10.2002 den 11.48):

Jeg GRÅT da jeg ble 30, -helt sant - det var ILLE, -AKKURAT nå - 13.40 -så ble jeg 40! Det er bare herlig! :-)

Gratulerer med dagen!

For min del ble 30-års dagen en fantastisk dag. Jeg fant ut at jeg var gravid da. Nå har resultatet nettopp lagt seg. En skjønn gutt på nesten 11 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...