vanilje Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Har hatt ei helvetes uke etter en svært skremmende opplevelse (flashback) på mandags kvelden. Har ikke tort å fortelle noen hva som skjedde og hva jeg opplevde, men i dag klarte jeg det. Har vært på smi og etter mange diskusjoner med meg selv klarte jeg endelig å si noe. Det var svintøft og det gjorde vanvittig vondt, men nå, nå er det bare godt. Føler meg mye bedre nå, det er en lettelse å ha fått sagt det som har surret rundt i hodet på meg dag og natt de siste dagene. Så, stor takk smi og til xxxx, er kjempeglad for at dere er til!! 0 Siter
Nica Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 *klemmer masse* Så flott å høre! keep on going 0 Siter
Anki Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Du er tøff, vanilje Jeg syns du har kommet deg veldig langt nå ved å tørre å snakke om det vonde du har opplevd. Håper det vil hjelpe deg framover. Du fortjener så absolutt å få det mye mye bedre. *go'klemmer* fra 0 Siter
Gjest firebird Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Godt å lese!! :-) Va det ikkje det æ sa - du e' steintøff! Heng på videre, vennen. Stolt av dæ! klemmeklemme &)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.