Gå til innhold

Fontex??


Knøttet

Anbefalte innlegg

Psykologen min og legen min vil nå at jeg skal prøve Fontex. Grunnet sf og depresjon...

Er det noen spesielle bivirkninger med Fontex?? Er det noen andre her som har erfaring med Fontex?

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei knøttet vennen!

Hvordan har du det?

Er kjempe nysgjerrig på hvordan det går med deg.

Har fått med meg at du er på folkehøgskole - trives du?

Vit at jeg tenker på deg i hvertfal.

Jeg har gått på fontex, men byttet etter et års bruk eller noe, siden det ikke gav meg noen virkning.

Men det er vel forskjellig fra person til person.

Jeg merket i hvertfall ingen bivirkninger av den.

Prøv den, kanskje det hjelper for deg!

Men så begynte jeg på zoloft, og det hjalp faktisk både mot sf og depresjon...tro det eller ei.

Lykke til, kjære venn!

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Jeg bruker Fontex, det hjelper kjempemasse for psyken. Før jeg begynte med Fontex, var det bare altfor vondt å leve. Om jeg f.eks skulle sette meg i godstolen og se et program på tv, så hadde jeg det så vondt inni meg, at det bare endte med at jeg satt i stolen og hylte og skreik.

De første ukene klarte jeg å spise lite med Fontex,kanskje fordi bivirkningene gjorde at jeg ble bittelitegranne kvalm. men nå har jeg fått bulimien tilbake med full styrke, noe som jeg ikke har opplevd på 4 år. Og det var vel igrunnen pga Fontex jeg fikk tilbake bulimien, fordi når jeg klarte å spise lite på 3 uker og gikk ned i vekt, ble jeg så fornøyd at jeg følte jeg måtte spy når jeg hadde fått litt mye, og vips noen dager senere, blir alle måltider et svært et..liksom nok til fire hester og ti menn, og jeg får så vondt i magen og blir så kvalm, at jeg nesten gulper opp det overflødige av meg selv. Så er det bare hånda i kjeften og opp med det. Æsj.

Men jeg bryr meg egentlig ikke om det da. Det er bedre å ha bulimi, enn å ha det så vondt som jeg hadde før!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trientali

Brukte fontex i et år ca. men byttet fordi det ikke hadde noe særlig effekt på meg. Har også gått på cipramil og efexor, de ga heller ingen særlig effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...