Gå til innhold

Den nye psykologen.....


Gjest Petron

Anbefalte innlegg

...virker veldig ok. Er så lettet. Før hadde jeg en psykiater.

Har vært hos han to ganger. Nå avtalte vi at vi fortsatte med en gang i uken og med fast dag og klokkeslett. For en lettelse! Da blir hverdagen litt mer strukturert. Vet hele tiden når neste time er.

Han 'gamle' satte bare opp en og en time av gangen hvis jeg ikke insisterte på flere. Derfor ble det ofte (som regel egentlig) både to og tre uker imellom. Mens avtalen var hver uke.

Ville bare komme med en gladmelding. Nå trengte jeg virkelig at noe begynte å fungere bedre i livet mitt.

Virket på meg som om kjemien også stemte bedre med han her enn han gamle. Han var vel litt for selvhøytidelig og lite humoristisk for min smak egentlig.

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...