Gå til innhold

trenger litt informasjon


Gjest gascha

Anbefalte innlegg

for en stund tilbake prøvde jeg flere ganger å kutte av meg pulsåren,noe som har ført til stygge arr som er sydd.

Akkurat nå angrer jeg noe voldsomt på det, kan ikke gå i t-shorte for klokka dekker dem ikke.

Er det noen som vet om det går å få dem fjernet, evt sydd ny hud over? Må en gjøre det privat? Er det dyrt? Blir resultatet bra?

Bor i Møre og Romsdal.

Håper noen kan hjelpe meg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jei du!

Jeg er i samme situasjon som deg, og det jeg gjorde var å gå til fast legen min.

Han henviste meg til en hudspesialist, men kunne ikke garantere at de kunne gjøre så mye. (dette kommer jo an på hvor mange og hvor store arr du har)

Prøv å gjøre det samme du også, så får du i hvertfal den informasjonen du trenger, og en henvisning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drops1365380397

Jei du!

Jeg er i samme situasjon som deg, og det jeg gjorde var å gå til fast legen min.

Han henviste meg til en hudspesialist, men kunne ikke garantere at de kunne gjøre så mye. (dette kommer jo an på hvor mange og hvor store arr du har)

Prøv å gjøre det samme du også, så får du i hvertfal den informasjonen du trenger, og en henvisning.

Lykke til!

Hva med å bruke armbånd, de litt høye?

Bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke armbånd, de litt høye?

Bare en tanke.

Mine arr har blitt hvite, og de synes ikke sååå godt lengre. Jeg bruker armbånd rundt håndleddet... selvfølgelig spør folk, men det er noe man blir vant med. Begynn å gå i t-skjorte først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde stygge kutt i begge armene, og kunne heller ikke gå med T-skjorter uten at det vistes.

Min løsning på dette var tatoveringer. På den ene armen har jeg fått tatovert et armband, og på den andre en figur, og begge tatoveringene dekker over arrene.

Det går an å komponere tatoveringer slik at de kan tilpasses arrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...