Gå til innhold

Ingen mellomting!


ulva

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg Solian - men nå hastet det plutselig så veldig, også! Fikk beskjed om å blåse i Efexor, og prioritere Solian fremfor videre opptrapping av AD. Og det måtte plutselig skje I DAG! Jeg kunne plutselig ikke vente lenger, da det gikk opp for ham at jeg var villig til å prøve, og det til tross for at vi ennå ikke har fått konferert med en farmasøyt. Spiller jo ingen rolle - kroppen min gjør jo som den vil, uansett.

Han er merkelig - :-) Men endelig ser jeg litt håp. Kanskje tåler jeg Solian - det MÅ jeg bare! Fikk ikke tak i det i dag, så det blir første gang i morgen. Ønsk meg lykke til - ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med Solianen..har prøvd det meste av disse nye pillene..men tror bare det var zyprexa som funka..men den måtte jeg slutte med pga økt matlyst (har sf)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med Solianen..har prøvd det meste av disse nye pillene..men tror bare det var zyprexa som funka..men den måtte jeg slutte med pga økt matlyst (har sf)

Ja.. Du er jo ikke alene om det. Men denne gangen SKAL det gå bra - det må det bare, for det er siste sjanse! Har prøvd alt annet som psykiateren min kjenner til av anti-psykotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til og håper virkelig det ordner seg for deg nå (uansett så er det vel ikke helt uaktuellt med nytt forsøk m. efexor senere?)

*krysser fingrene for deg*

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...