Gå til innhold

er nakken skyld i dette?

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt flere symptom som har engstet meg. En ettermiddag begynte fingrene mine å skjelve mens jeg satt og så på TV. Dette har jeg hatt en gang før for noen måneder siden. Tenkte da med en gang på Parkinson. Har og hatt en rar prikkende følelse i hånden. Det kommer og går. Noen dager senere skulle jeg gripe noe og mistet det istedet på bordet.Dette skjedde tre dager på rad..Dette var den andre hånden. Kjennes ikke ut som jeg har mistet styrken i fingrene, det bare glapp fordi jeg ikke fikk skikkelig tak. I tillegg har jeg den siste uken hatt hodepine på høyre side, bak øyet og øverst i tinningen, samt i bakhodet. Dette tilskriver jeg nakken, selvom jeg har en liten kul i tinningen (tror det skyldes et par ublide møter med en åpen skapdør). Min far hadde nevropati i føttene og bena, og jeg lurer av og til på om det kan være dette jeg har begynt å få i hendene. Eller kan jeg håpe på at det skyldes forkalkningene i nakken og generelt stiv nakke og skuldre?

liesl

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7762-er-nakken-skyld-i-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...