Gjest Annikka Skrevet 18. oktober 2002 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg er ei jente på 21, som ikke har vært mye plaget med kviser i tenårene... Men nå, det siste året, har de kommet.. Og det er forferdelig irriterende... Jeg har prøvd clearsil og div, men det hjelper ikke.. Har tørr og irritert hud.. Kjerringråd som hjelper???? Gode kremer??? 0 Siter
Gjest solbær Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Jeg er veldig fornøyd med et "renseskum" som fåes kjøpt på apoteket. SebaMed heter merket. Du masserer skummet lett inn i ansiktet, lar det virke i ca. 5 minutter og skyller det grundig av. Merker at kvisene begynner å bli mindre/forsvinne allerede nå etter bare ei uke. 0 Siter
zazeI Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Regner med at clearasil blir for sterk kost for din hud hvis den er tørr og irritert. Regner med at du trenger å balansere huden til normal fuktbalanse igjen. Styr unna kremer med mineraloljer i for det blir du ikke bedre av på sikt. Og det finnes naturpreparater du kan bruke både innvendig og utenpå for å få bukt med problemene. I hovedsak gjelder det å bruke milde produkter og vær nøye med å rense huden. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. oktober 2002 Skrevet 21. oktober 2002 En venninne av 15 åringen min har brukt Dermosan og det har hjulpet veldig bra mot kviser. http://www.biosanpharma.com/menu/produkter/dermosan.htm 0 Siter
Gjest Lovestruck Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg er veldig fornøyd med et "renseskum" som fåes kjøpt på apoteket. SebaMed heter merket. Du masserer skummet lett inn i ansiktet, lar det virke i ca. 5 minutter og skyller det grundig av. Merker at kvisene begynner å bli mindre/forsvinne allerede nå etter bare ei uke. Hei! Jeg vil anbefale Vichy fra apoteket. Jeg bruker renseskum og ansiktskrem som er mildt og desutten uten skumle tilsetningsstoffer som feks.parfyme ol. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.