Gå til innhold

Kviseproblem

Anbefalte innlegg

Gjest Annikka
Skrevet

Jeg er ei jente på 21, som ikke har vært mye plaget med kviser i tenårene...

Men nå, det siste året, har de kommet..

Og det er forferdelig irriterende...

Jeg har prøvd clearsil og div, men det hjelper ikke..

Har tørr og irritert hud..

Kjerringråd som hjelper????

Gode kremer???

Fortsetter under...

Gjest solbær
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med et "renseskum" som fåes kjøpt på apoteket. SebaMed heter merket. Du masserer skummet lett inn i ansiktet, lar det virke i ca. 5 minutter og skyller det grundig av. Merker at kvisene begynner å bli mindre/forsvinne allerede nå etter bare ei uke.

Skrevet

Regner med at clearasil blir for sterk kost for din hud hvis den er tørr og irritert. Regner med at du trenger å balansere huden til normal fuktbalanse igjen. Styr unna kremer med mineraloljer i for det blir du ikke bedre av på sikt. Og det finnes naturpreparater du kan bruke både innvendig og utenpå for å få bukt med problemene.

I hovedsak gjelder det å bruke milde produkter og vær nøye med å rense huden.

• 2 uker senere...
Gjest Lovestruck
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med et "renseskum" som fåes kjøpt på apoteket. SebaMed heter merket. Du masserer skummet lett inn i ansiktet, lar det virke i ca. 5 minutter og skyller det grundig av. Merker at kvisene begynner å bli mindre/forsvinne allerede nå etter bare ei uke.

Hei!

Jeg vil anbefale Vichy fra apoteket.

Jeg bruker renseskum og ansiktskrem som er mildt og desutten uten skumle tilsetningsstoffer som feks.parfyme ol.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...