Gå til innhold

Mannens hjerne


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Når en far reiser uten å si adjø til sine barn, og heller ikke ringer eller ønsker å snakke med dem, ( 8 uker har gått ) Hva rører seg i mannens hjerne, eller rettere sagt, hva er det som ikke rører seg ? Kan han ha en lidelse som en psykolog kan forklare, men som en vanlig mor ikke skjønner ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Oij, høres komplisert ut.

Kan komme av forsjellige følessesmessige ting, sa han noe før han dro eller bare dro han.

Mitt intrykk er at det som regel (ikke alltid) er lettere for menn å dra fra barna utenå holde kontakten en det er for en kvinne.

Kanjse han er deprimert og har fått så lav selvtilitt at han tror dere har det bedre uten han?

Kansje har han gått lei eller har fått en "ny" familie å gå til...

Han kan nok ha hatt pyskiske lidelser uten at du kan ha fanget opp signalene tror eg, men det tror eg er svært sjeldent.

Vet du hvor han er eller om andre har kontakt med han, slik at du vet om han er i livet? Ikke for å skremme deg men eg vet om et tilfelle der at var helt bra før moren stakk og tok livet av seg..

Men som mor er det viktigeste at du tenker på barna og deg selv i første rekke, hvordan tar de det at pappa plutselig ble vekke, sjedde det noe den dagen han dro?

Og hvordan har du det akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oij, høres komplisert ut.

Kan komme av forsjellige følessesmessige ting, sa han noe før han dro eller bare dro han.

Mitt intrykk er at det som regel (ikke alltid) er lettere for menn å dra fra barna utenå holde kontakten en det er for en kvinne.

Kanjse han er deprimert og har fått så lav selvtilitt at han tror dere har det bedre uten han?

Kansje har han gått lei eller har fått en "ny" familie å gå til...

Han kan nok ha hatt pyskiske lidelser uten at du kan ha fanget opp signalene tror eg, men det tror eg er svært sjeldent.

Vet du hvor han er eller om andre har kontakt med han, slik at du vet om han er i livet? Ikke for å skremme deg men eg vet om et tilfelle der at var helt bra før moren stakk og tok livet av seg..

Men som mor er det viktigeste at du tenker på barna og deg selv i første rekke, hvordan tar de det at pappa plutselig ble vekke, sjedde det noe den dagen han dro?

Og hvordan har du det akkurat nå?

Turen til utlandet var planlagt, skulle på ferie til sin sine sønner, som er voksne. Skulle være borte i 3-4 uker, skrev ned det barna ønsket seg, og gav dem en klem. Så reiste han og vi hører lite, kun et par telefoner, på 7 uker, helt til han ringer og sier at han nok ikke kommer oppover igjen. Nå er han i England og vi hører ikke et knyss. Han bor til sin eldste sønn, eller så har han ordnet noe annet eller annen... Han viste liten interesse før han dro, jeg har vært alenemor i alle år, har aldri fått hjelp til noe. Har vel tenkt at det får jeg ta med når jeg har giftet meg med en mann som er 17 år eldre enn meg. Om to uker blir han 60, håper han får en fin dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...