Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du får en kjempefin bursdag og at du får feiret den sånn du helst vil! :-)

Skrevet

Takk!!!

Etterhvert får jeg nok feire ganske bra med masse gjester, rødvin og nepalsk mat... akkurat nå er jeg sliten og stressa fordi timene går så inn i helvete fort... ikke har det blitt noe bursdagsnummer heller *småbanner litt*

Skrevet

Hilsen fra Sørlandet også! Ikke feir med måte!

*hepp*

Tusen takk!

Rødvinen står klar så det spørs hvordan morradagen blir *nekter å ta den bekymringen på forskudd*

Skrevet

Hæppi, hæppi!

*Bølgen*

Takk!

*koster av meg snøen og bølger med*

Skrevet

Oj....snart pensjonist nå, libra!!

Gratulerer!!

Næh, faen heller, det er jo 26 år igjen!!!

Skal ha mange rødvinskvelder innen den tid!

Skål - og takk :-)

Skrevet

Grattis, libra! Ha en toppers dag! :-)

Dagen er relativt masete men kvelden blir nok toppers tror jeg... har hvertfall nok rødvin og cognac, og gode venner kommer ramlende inn om et par timer *stresse videre* :-)

Skrevet

Grattis, Libra!

Nyt dagen og kos deg.

Lite kos så langt, men jeg er da tross alt et nattmenneske, så det kommer, det kommer!

Skrevet

Tjo ho....førtien og like pen:)

Grattis med dagen!

Tusen takk... *demper belysninga og er helt enig i det der med førtien osv*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...