Gjest Zelig (som jeg heter nå) Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Nå kunne jeg skutt noen!! Jeg har nå brukt store deler av formiddagen til å skrive mail til deg, igjen. Den stud.-adr er en form for "webmail" blir jeg nå fortalt, og man skal IKKE skrive mailen i det vinduet som faktisk er laget for at man skrive i, fordi om det går for lang tid før du trykker på send, så blir jo hele greia borte!! Det var selvsagt dette som skjedde med den andre mailen OGSÅ, og jeg er fullstendig rasende på de folka som kan lage et så idiotisk system! Jeg sitter vel ikke å lagrer i ett sett over i et annet vindu. Jeg er vant til outlook, jeg, men den skal man jo ikke bruke lenger, helst, da. Jeg banner så og si aldri, men FAEN!! Må altså skrive i word eller no' og så kopiere over i webmail-dingsen, lynraskt må det skje, antakelig, og så trykke på Send. Jeg har ikke tid til å skrive en ny om akkurat det, igjen, nå, det var så masse informasjon i den. Sorry -jeg må vente litt før jeg skriver om akkurat det samme igjen. Jeg er så utrolig sinna nå -bra at jeg skal ned å trene straks. Du får ha en god helg og kos dere med høsten. Her har snøen allerede lagt seg rimelig bra.. Jaja.. Klem Seline/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77666-neuni/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Poenget med det systemet er at om du glemmer deg og forlater en pålogget maskin med et mail-vindu åpent på en offentlig maskin, og noen dumper ned foran den en halvtime senere eller noe sånt, så får ikke vedkommende tilgang til din webmail uten å skrive inn passordet på nytt. Egentlig burde nå slikt være konfigurerbart, da. Iallefall gjelder det å huske på at du ikke skal åpne webmailen, skrive hele greia i Notepad og så lime inn og sende - da har det gått like lang tid med inaktivitet for programmet. Først skrive, så åpne webmail, lime inn og sende :-) Har dere fått noen begrunnelse for at dere ikke skal kunne bruke Outlook ? Hvis denne begrunnelsen er virusfare og ikke diskplass på hjemmeområdet, så burde du vurdere f.eks. Eudora eller Netscape/Mozilla sitt mailprogram. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77666-neuni/#findComment-400157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Poenget med det systemet er at om du glemmer deg og forlater en pålogget maskin med et mail-vindu åpent på en offentlig maskin, og noen dumper ned foran den en halvtime senere eller noe sånt, så får ikke vedkommende tilgang til din webmail uten å skrive inn passordet på nytt. Egentlig burde nå slikt være konfigurerbart, da. Iallefall gjelder det å huske på at du ikke skal åpne webmailen, skrive hele greia i Notepad og så lime inn og sende - da har det gått like lang tid med inaktivitet for programmet. Først skrive, så åpne webmail, lime inn og sende :-) Har dere fått noen begrunnelse for at dere ikke skal kunne bruke Outlook ? Hvis denne begrunnelsen er virusfare og ikke diskplass på hjemmeområdet, så burde du vurdere f.eks. Eudora eller Netscape/Mozilla sitt mailprogram. Ja, det er på grunn av virusfare.. Synes det er et tullete system, er jo vant til outlook og hotmail, så jeg har alltid skrevet mailer rett i vinduet. Jaja, jeg får bare begynne å huske dette her, da. Utrolig irriterende! Det burde i det minste vært auto-save til "drafts/kladd" e.l. annethvert minutt eller no' 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77666-neuni/#findComment-400422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 fikk det plutselig for meg at eg skulle kikke på meldinger, og -vips-... så utrolig kjipt da, miste samma mailen 2 ganger, skjønner godt du er sinna! ta deg den tida du trenger, du reiser til edinburgh i dag, er tilbake på fredag. fryktelig sliten - av den sorten der det er slitsomt å legge seg til å sove - men satser på at turen og alt sånt går greit.. yes. håper du har det fint! vi snakkes, og ikkje stress med den mailen! *klemme masse* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77666-neuni/#findComment-403927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 fikk det plutselig for meg at eg skulle kikke på meldinger, og -vips-... så utrolig kjipt da, miste samma mailen 2 ganger, skjønner godt du er sinna! ta deg den tida du trenger, du reiser til edinburgh i dag, er tilbake på fredag. fryktelig sliten - av den sorten der det er slitsomt å legge seg til å sove - men satser på at turen og alt sånt går greit.. yes. håper du har det fint! vi snakkes, og ikkje stress med den mailen! *klemme masse* Ha en fin tur, da neuni. Vi snakkes. Masse klemmer tilbake! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77666-neuni/#findComment-403939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.