Gå til innhold

bullimi


Gjest proud mary

Anbefalte innlegg

Gjest proud mary

det er faktisk ingen jævla hjelp å få mot bulimi. legen syns jo bare det er greit at man spyr når man først har spist så mye, da ville de spydd selv, sier de. det fins tydeligvis ingen behandling eller noe!!!!!!!!

selvskading er også helt greit, og helt mitt valg. jaja.. greit nok..så hva faen skal jeg snakke med han om da hæææææææææææææææææææ

hva har det med saken å gjøre om jeg skal selge båten eller ikke.arrrrrgh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eller var det ikke det?

proud mary, stolt og ærlig skrev du innlegg for en ukes tid siden. Er du ikke like ærlig og stolt lenger nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proud mary

proud mary, stolt og ærlig skrev du innlegg for en ukes tid siden. Er du ikke like ærlig og stolt lenger nå eller?

var det det mest konstruktive svaret du hadde å by på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...