Gå til innhold

ute,men ikke helt fri fordet.....


forbrenner

Anbefalte innlegg

Samtalen i går etter at jeg nå har vært utskrevet i ei uke..

Ble litt diskutert at jeg ikke spiser det jeg skal og går ned i vekt osv.

Og at jeg kom til å bli innlagt om jeg forsatte..alt som vi har pratet om før,og som jeg vet(og som de vet at jeg vet)..

Legen sa at han ikke klarer se på meg bli så dårlig igjen(som de påstår jeg var/blir),men han kan ikke legge meg inn enda(pga det ikke enda er fare for liv,som de sa)..

De sa også for 1-millionte gang at jeg må tenke over hva jeg gjør og hvilket helvete det kommer til å bli igjen..med tvangsforing osv

Jeg gråt..vet jo at det blir tvangsforing,men jeg vil så gjerne bli tynn,aller mest forsvinne..livet er så...*sukk* drit..

Mamma maser om at jeg må spise og at jeg må spise mer for at jeg skal få lov å være hjemme..

Jeg spiser litt igrann,men det er for mamma sin skyld,trur ho klikker helt om jeg kutter ut helt å spise,men jeg gjør vel det uansett etterhvert..mener ikke være vrang eller noe,men jeg bare må,jeg vil..Jeg MÅ finne en måte å unngå innleggelse..bare MÅ..

Jeg trenger jo ikke engang bli innlagt,er ikke syk..(uansett hva legene sier).Og laangt fra tynn..

Også har BUAS(behandling i utlandet av alvorlige spiseforstyrrelser)tatt kontakt med teamet mitt,de vil at JEG skal ringe å prate med dem,de har vist plass til meg i desember..Jeg vil ikke,sa jo at jeg ikke ville de skulle søke,men de gjorde det allikavel.Uansett kan de ikke tvinge meg,BUAS kan ikke tvangsinnlegge..

Om du virkelig har lest helt til nå,så har du tålmodighet.Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære forbrenner,

Jeg synes det er leit å høre at du ikke klarer å hanskes med sf'en nå som du endelig har kommet deg ut. Dette er jo en kjempesjanse til å komme ut av sf-helvetet, ikke gi opp! Jeg skjønner kjempegodt hvor vanskelig det er når man _føler_ seg tykk, selvom alle andre sier det motsatte. Men, forbrenner, de sier IKKE at du er for tynn for å lure deg, de sier det for at de håper du skal innse at det du driver med er livsfarlig for deg! Du har holdt på med dette altfor lenge allerede, du må ikke regne med at kroppen tåler sånn behandling for alltid...

Jeg synes du burde tenke alvorlig på det med BUAS, kanskje det ikke er så dumt som det virker for deg nå? Jeg vet at du hater tanken på å skulle "inn igjen", men du er jo IKKE frisk nå, og de kan kanskje hjelpe deg! Tenk nøye over det, kanskje du skulle gi det en sjanse?

Jeg håper ikke du synes jeg maser med å skrive dette, jeg har bare så inderlig lyst til at du skal skjønne at det er så skummelt det du driver med, og du trenger fortsatt hjelp...

Ønsker deg alt godt! Lykke til!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære forbrenner,

Jeg synes det er leit å høre at du ikke klarer å hanskes med sf'en nå som du endelig har kommet deg ut. Dette er jo en kjempesjanse til å komme ut av sf-helvetet, ikke gi opp! Jeg skjønner kjempegodt hvor vanskelig det er når man _føler_ seg tykk, selvom alle andre sier det motsatte. Men, forbrenner, de sier IKKE at du er for tynn for å lure deg, de sier det for at de håper du skal innse at det du driver med er livsfarlig for deg! Du har holdt på med dette altfor lenge allerede, du må ikke regne med at kroppen tåler sånn behandling for alltid...

Jeg synes du burde tenke alvorlig på det med BUAS, kanskje det ikke er så dumt som det virker for deg nå? Jeg vet at du hater tanken på å skulle "inn igjen", men du er jo IKKE frisk nå, og de kan kanskje hjelpe deg! Tenk nøye over det, kanskje du skulle gi det en sjanse?

Jeg håper ikke du synes jeg maser med å skrive dette, jeg har bare så inderlig lyst til at du skal skjønne at det er så skummelt det du driver med, og du trenger fortsatt hjelp...

Ønsker deg alt godt! Lykke til!!

Stor klem fra

Takk for svar,og at du gadd lese alt det der..

Hvordan går det med deg?

Ønsker deg også alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

vet ikke hva jeg kan si .. men jeg tror BUAS er en sjanse for deg til å få det bedre. Du er jo ikke bra nå, og du kan heller ikke ha det som du har nå resten av livet.

Noe må forandres, og kanskje de kan hjelpe deg litt på vei?

håper bare på at du blir bedre snart..

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, forbrenner, at når jeg leser innlegget ditt, høres du syk ut.

Jeg syns ikke det er normalt at slanke folk vil bli TYNNERE, og slett ikke at noen vil forsvinne.

Jeg er uenig i at livet er noe dritt. Livet er hva en gjør det til. Det er mye en kan gjøre som er mer meningsfylt enn å bli tynn.

Syns du skal gi BUAS en sjanse. Du har jo ikke noe å tape?

Tenk om du blir frisk, og finner ut at livet er spennende og utfordrende?

Krysser fingrene for at du satser på BUAS. Du er flink til å gi andre råd og støtte, så støtt deg selv for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille vennen min...

Jeg ble så utrolig glad når jeg leste at du har blitt utskrevet!=) Men vær så snill å prøv å spis det du skal. Er det ikke mye bedre å kunne være hjemme og være mye friere??enn å være på sykehuset??

Lov meg at du sier ifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg...

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen.....

Du vet hva jeg mener om det... så jeg skal ik terpe på det...

Håper virkelig at ting ik blir så ille som de har vært... Jeg _VET_ hvor jævlig det er der inne....

Du må bare klare å takle spisinga...

*En godklem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen.....

Du vet hva jeg mener om det... så jeg skal ik terpe på det...

Håper virkelig at ting ik blir så ille som de har vært... Jeg _VET_ hvor jævlig det er der inne....

Du må bare klare å takle spisinga...

*En godklem til deg*

Takk for svar.

*reklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille vennen min...

Jeg ble så utrolig glad når jeg leste at du har blitt utskrevet!=) Men vær så snill å prøv å spis det du skal. Er det ikke mye bedre å kunne være hjemme og være mye friere??enn å være på sykehuset??

Lov meg at du sier ifra hvis det er noe jeg kan gjøre for deg...

Stor trøsteklem

Takk vennen.

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, forbrenner, at når jeg leser innlegget ditt, høres du syk ut.

Jeg syns ikke det er normalt at slanke folk vil bli TYNNERE, og slett ikke at noen vil forsvinne.

Jeg er uenig i at livet er noe dritt. Livet er hva en gjør det til. Det er mye en kan gjøre som er mer meningsfylt enn å bli tynn.

Syns du skal gi BUAS en sjanse. Du har jo ikke noe å tape?

Tenk om du blir frisk, og finner ut at livet er spennende og utfordrende?

Krysser fingrene for at du satser på BUAS. Du er flink til å gi andre råd og støtte, så støtt deg selv for en gangs skyld.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva jeg kan si .. men jeg tror BUAS er en sjanse for deg til å få det bedre. Du er jo ikke bra nå, og du kan heller ikke ha det som du har nå resten av livet.

Noe må forandres, og kanskje de kan hjelpe deg litt på vei?

håper bare på at du blir bedre snart..

klems

takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

Hvordan går det med deg?

Det gikk så effektivt bra noen dager. Så plutselig våknet jeg opp fredag til en verden som gikk i slow motion - og midt i en tåke tjukk som ertesuppe.

Akkurat nå tenker jeg at jeg ikke kommer til å holde det ut. Men det gjør jeg vel alikevel fordi jeg må.

Men det tøffeste av alt forbrenner, vet du hva det er? Å takle ensomheten som psykdom medfører - i mylderet av mennesker omkring!

Men hvem sa at livet er en dans på roser? Jeg vil heller si at det er et maraton på torner.

Stå på forbrenner. Hele forumet er her for deg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk så effektivt bra noen dager. Så plutselig våknet jeg opp fredag til en verden som gikk i slow motion - og midt i en tåke tjukk som ertesuppe.

Akkurat nå tenker jeg at jeg ikke kommer til å holde det ut. Men det gjør jeg vel alikevel fordi jeg må.

Men det tøffeste av alt forbrenner, vet du hva det er? Å takle ensomheten som psykdom medfører - i mylderet av mennesker omkring!

Men hvem sa at livet er en dans på roser? Jeg vil heller si at det er et maraton på torner.

Stå på forbrenner. Hele forumet er her for deg!

*klem*

Godt sagt, Theos: "en maraton på torner".

Men en og annen rose kan vel dukke opp av og til?

Iallfall. Her på DOL er det mange roser!

Håper du har det litt bedre i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...