Gå til innhold

sabla for noen dager


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

blir rar i hodet. opp og ned.. opp og ned.

måtte ta vallergan bare for å roe meg.. nå er jeg ikke hyper lenger, nå vil jeg bare sove.

og livet er dritt, men det var ikke det i dag tidlig..

jeg prøvde å snakke med psyken om opp og ned. men kom liksom inegn vei.

i dag har jeg en sånn ikke-spise-dag. får angst om jeg spiser, føler meg skitten, og jeg bare må få opp maten. får ikke lov til å spise.

modern vil jeg skal få en skikkelig utredning.

Prater mer med henne nå enn før. Men faren min.. det funker ikke. får bare kjeft. jeg er for lat, for bedagelig, har så mye rart for meg, nå må jeg ta meg sammen.

modern har tydligvis lest endel i det siste.. litt for mye kanskje.. siden hun stadig kommer inn på ADD, ADHD, bipolar....mmmmmmmmmm++++

hun har jobbet noen uker med noen med sånt..

plutselig fikk hun angst , tror jeg, så skjønte hun at jeg ikke klarte meg særlig bra her oppe helt alene og med en fullstendig KRÆSJ familie.

Hun prater om modum bad osv. ennå vet hun bare halvparten.

men nå har jeg det bra i forhold til før.

bare ikke bra. og nå er spisinga ute på tur igjen. får helt hetta.

jeg er jo ikke veldig dårlig nå..

men tenker stadig på ny innleggelse. jeg trenger svar, som jeg ikke har fått til nå.

jeg skal ta en prat med legen til uka. vet bare ikke hva jeg skal si eller prate om..

faen i helv.... jeg er så drittlei denne gjørma.

dette ble svinaktig langt.

beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mora di har rett i at en skikkelig utredning må til.

Syns det er veldig bra at du har fortalt henne om problemene dine.

Kan du ikke vise behandleren din noe av det du har skrevet på DOL? Det skulle gi han et godt bilde av hva du strever med. Så kan du oppdatere han mer når han stiller spørsmål om det du har skrevet.

Jeg syns det tar lang tid å diagnostisere deg. Uten diagnose er det vel ikke enkelt å finne en behandling som hjelper.

Kanskje ville en innleggelse ikke være så dumt?

Skjønner godt at du blir lei! Dagene dine høres uforutsigbare ut. Du er hyper, du er trøtt, du har problemer med mat, med nesa di, med å gå på forelesning--.Så baker du, rydder steller dyr --. Du gaper over så mye!

Men du er ei likandes jente!

Du har sans for humor og omsorg for andre.

Kan du ikke la andre få ta litt vare på deg for en periode?

Oppmuntringsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...