Gå til innhold

har det fortsatt kjempegodt


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

fontex hjelper meg fortsatt utrolig bra, jeg har det kjempegodt. jeg fatter ikke hvordan den gamle psykiateren kunne være negativ til noe som hjelper SÅ BRA. jeg lurer nesten på om han misforsto meg, kanskje han trodde jeg ville ha han til å skrive ut noe beroligende som han trodde jeg skulle dope meg på?

dessuten forklarte fastlegen at de ofte ville prøve med samtaler lenge først, når man er så ung som meg. og at det er mye av grunnen.

uansett har jeg det kjempegodt nå takket være fontex. jeg er utrolig glad for at jeg fikk prøve denne medisinen. jeg har fåttt tilbake det gode liv. har fortsatt ikke kuttet meg en eneste gang, bare tenker litt på det når jeg drikker. men det virker som om impulser jeg får er litt lettere å holde ut nå enn før. ikke har jeg hatt raserianfall heller. jeg er så utrolig utrolig utrolig glad for at jeg har fått det godt! endelig slipper jeg å lide. jeg er så glad så glad så glad.

lykkelig over at vitenskapen har bringet meg lindring. takk takk takk takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne sikkert tjene en formue på å reise rundt og reklamere for SSRI! :-)

Flott å høre at det fortsatt hjelper deg - men vær for all del forsiktig med alkoholen! Og lykke til videre; ingenting er bedre enn medisiner som faktisk virker og virker riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...