Gå til innhold

Treffet i Haugesund i dag!

Anbefalte innlegg

Kjære alle dere som var på treffet i dag: det var så kjempekoselig å treffe dere!! Folk hadde jo reist langt og lenger enn langt for å komme på treffet, og det ble jeg skikkelig imponert over!

Da ses vi på treff i Stavanger i desember...!!

Varm klem til hver i sær fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77810-treffet-i-haugesund-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var enormt koselig å treffe dere også!

Angrer ikkje et sekund på at eg dro! Var på en måte litt fint at det tar litt tid med båten opp igjen også, for da fikk eg sovet litt.

Tusen takk for en fin søndag folkens!

Og Grete - fikk en melding fra sør på båten som varmet veldig :)

Klemmer fra meg!

Var enormt koselig å treffe dere også!

Angrer ikkje et sekund på at eg dro! Var på en måte litt fint at det tar litt tid med båten opp igjen også, for da fikk eg sovet litt.

Tusen takk for en fin søndag folkens!

Og Grete - fikk en melding fra sør på båten som varmet veldig :)

Klemmer fra meg!

Ja, filler'n og, fikk liksom ikke snakket med deg om det å starte DIXI-gruppe i Bergen (regner med at det var det han skrev om?!). Ville gjerne kommet med gode råd til deg, men jeg glemte det helt ut i all forvirringen!

Det var så koz å bare sitte der og fnise og prate om alt og ingen ting!

Men ta kontakt hvis du tror jeg kan bidra med noe mer!

Varm klem fra Grete :-)

Annonse

Ja, filler'n og, fikk liksom ikke snakket med deg om det å starte DIXI-gruppe i Bergen (regner med at det var det han skrev om?!). Ville gjerne kommet med gode råd til deg, men jeg glemte det helt ut i all forvirringen!

Det var så koz å bare sitte der og fnise og prate om alt og ingen ting!

Men ta kontakt hvis du tror jeg kan bidra med noe mer!

Varm klem fra Grete :-)

hvis du vil, kan du jo sende telefonnr eller noe til meg på mail + mailadressen da, så kan eg ta kontakt, ev. prøve å avtale en gang det passer med et lite møte i stavanger? Skal nok der en del ganger uansett...

*klemmer*

hvis du vil, kan du jo sende telefonnr eller noe til meg på mail + mailadressen da, så kan eg ta kontakt, ev. prøve å avtale en gang det passer med et lite møte i stavanger? Skal nok der en del ganger uansett...

*klemmer*

hm... skulle jo gi deg mailadressen min òg... den er:

[email protected]

Når er det treff i stavanger?? Jammen om eg skal koma meg heim til då!! Vert det lagt til ei helg?? Gler meg til å få møta deg!!

Hei,

Regner med det blir en helg i begynnelsen/midten av desember. Det er ikke avgjort enda.

Send en epost til meg ( [email protected] ) så skal jeg huske å sende deg detaljer.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...