Gå til innhold

lystløgner


Gjest bekymret venninne

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret venninne

Har fått en ny venninne som nå virker ekstremt rar.

Hun lyver om alle mulige små ting og det virker som om hun tror på det selv også.

Hver gang hvis jeg introduserer henne for venner vil hun alltid plusse på og legge til litt. Hun lyver om kjærester , om seg selv , om fortiden , om familien sin etc..

Det er også umulig og konfrontere henne med det.Da ender hun opp med å forsøke å forklare løgnende..jeg sa ikke det..jeg sa det..du misforsto..

du må da ha skjønt at jeg tullet etc

har hun et alvorlig problem når hun hele tiden forsøker å utgi seg for å være en annen enn det hun er. Meg lurte hun ekstremt lenge ved å snakke om hennes kjæreste som hadde dødd i en bilulykke. Vi har sittet sikkert og snakket om dette i 100 timer og hun har grått og fortalt meg allle detaljer om hvordan hun har taklet det og opplevd det. Hun var helt overbevisende . Så finner jeg ut ved en tilfeldighet at moren hennes sier at hun aldri har hatt noen kjæreste i det hele tatt. ETter dette falt alt på plass . og alle de små episodene og tingene hun ikke har sagt som ikke har stemt falt på plass..

,

Hadde dette bare vært en jente som bare lyvde litt ofte ville jeg droppet henne med engang.. men jeg bryr meg om henne og er bekymret.

det må jo være noe som feiler henne

hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...