Gå til innhold

Vil så gjerne ha det "gamle" chatterommet tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok du må gå på ranglere.

www.welcome.to/ranglere

Her er det mange dolere.

Etter at det ble gjort sport i å ta sjølis inne på chatten, så er det ikke rart at dol har tatt den bort.

Her har de trossalt et slags ansvar.

Gjest Rufsetufse

www.welcome.to/ranglere

Her er det mange dolere.

Etter at det ble gjort sport i å ta sjølis inne på chatten, så er det ikke rart at dol har tatt den bort.

Endelig fikk jeg i hvertfall ett svar på hvorfor det ikke er chatterom her lengre.

Gjest Rufsetufse

www.welcome.to/ranglere

Her er det mange dolere.

Jeg får ikke chatterommet på den siden du ga meg til å fungere, og jeg har instalert irc, men forstår ikke noe av det heller. Det er derfor jeg skulle ønske ting var som før "syte syte" ting blir for innviklet for meg her på nettet.

Men takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...