Gå til innhold

overgrep.

Gjest forkasteligehore

Anbefalte innlegg

Gjest forkasteligehore

Jeg har ikke helt vært bevist hva som var overgrep eller ikke men nå lurer jeg på om jeg har vært utsatt for det.

Jeg har skilte forelder og da jeg var 14 flyttet jeg inn med moren min til en mann og hans sønn..

Denne sønnen var 20 da. Det endte med at han engang prøvde seg på meg. Jeg viste ikke hvordan jeg skulle reagere. Dette fortsatte så i mange år og ble til sex ganske fort.Dette varte til jeg var 19

men jeg var jo med på det selv

jeg verken skrek , sa nei eller noe.

etter det har jeg fortsatt mitt spor som hore. Jeg har hatt sex med gud vet ikke hvor mange. Og sier sjelden nei

men det har jo med min personlighet..en burde jo kunne sette grenser når en er 14 år gammel..ihvertfall når er 21. Da er det ingen unnskyldning

det er bare jeg som er en patetisk ekkel fristende hore. De fleste overgrepsoffer blir redd for menn leste jeg.. Jeg har jo vært helt motsatt..så det tyder jo på at jeg var med på det selv hele tiden

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var under 16 år......

Dvs han har ALL SKYLD!!!!!!!!

Du bør snakke med noen om det du har opplevd, få bearbeidet skamfølelsen din og plassert skylden på han som har utnyttet deg så grovt. Har du tenkt på å snakke med legen din eller en psykolog? Hvor gammel er du nå? Kanskje du kan snakke med helsesøster på Helsestasjon for ungdom? De er kjempegreie å snakke med om slike ting!

Det er i hvert fall viktig at du ikke går med alle disse tankene alene, du trenger motvekt. Din reaksjon er veldig vanlig, mange har det akkurat som deg, og det er viktig for deg å lære mer om reaksjoner og følgeskader på seksuelle overgrep.

Du kan også skrive mer her inne, det er mange som bryr seg her, og som har gode råd å komme med!

Gjør noe med dette, ikke døm deg selv så hardt.

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-401458
Del på andre sider

Hei.

Det er ikke uvanlig at overgrepsoffer har mange forskjellige partnere. Så reaksjonene er forskjellige. Og du var 14 år og det er klart et overgrep. Hvis det ikke hadde vært et overgrep så hadde du ikke bare "vært med på det" du hadde hatt lyst på han og vært forelska i han kanskje. Det kommer tydelig fram i det du skriver at du ikke likte det som skjedde, og da er det et overgrep. Selv om du ikke skrek nei eller gjorde motstand. Han var voksen og burde vite bedre. Det er han det er noe galt med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-401979
Del på andre sider

hei, kjære deg!

Du og jeg er like... - som så mange andre som ikke fikk lov til å sette grenser i en viktig periode i livet vårt...

Det er det det handler om... - å få lov til å lære seg grenser, seksuelt... - det har ikke vi lært... det ble tatt fra oss... og i dag kan vi tenke på å lære oss det...

Du må ikke tro at du er alene om de tankene du har... og kjære lille deg... ikke bruk det nicket du har valgt til deg selv i dette innlegget...!

Jeg er 34 år... - og har svært få grenser... - men jeg har begynt å 'ta tak i det'... - få litt 'selvrespekt'... - og det er på tide i min alder...

Skriv det du tenker på her på dol.. du får tilbakemeldinger fra mennesker som forstår... - og som er, eller har vært der du er i dag.

*lykke til*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-402312
Del på andre sider

Gjest som_en_hore

hei, kjære deg!

Du og jeg er like... - som så mange andre som ikke fikk lov til å sette grenser i en viktig periode i livet vårt...

Det er det det handler om... - å få lov til å lære seg grenser, seksuelt... - det har ikke vi lært... det ble tatt fra oss... og i dag kan vi tenke på å lære oss det...

Du må ikke tro at du er alene om de tankene du har... og kjære lille deg... ikke bruk det nicket du har valgt til deg selv i dette innlegget...!

Jeg er 34 år... - og har svært få grenser... - men jeg har begynt å 'ta tak i det'... - få litt 'selvrespekt'... - og det er på tide i min alder...

Skriv det du tenker på her på dol.. du får tilbakemeldinger fra mennesker som forstår... - og som er, eller har vært der du er i dag.

*lykke til*

Jeg kan aldri si dette til noen føler jeg. For det første var jo personen stebroren min når det pågikk. Og bare det gjør jo at jeg kjenner meg utrolig skitten og ekkel. Moren min ville dessuten garantert bare knytte det som skjedde til min oppførsel i dag. Jeg er jo en løsluppen hore som har sex med hvem som helst i dag..Så det er vel ikke så rart i at jeg begynte tidlig. Han flyttet heldigvis ut når jeg var 19. Nå er jeg 21. Vi hadde aldri noe forhold. Forholdet var at han tvang seg på meg hver gang han var full og/eller vi var alene hjemme. Og det var ikke nok med at jeg drev med mine suspekte aktiviteter hjemme. Jeg gjorde det ute også , så tidlig som da jeg var 14. Jeg har ekstrem skyld.. Jeg var 14 , jeg viste at det ikke var riktig , jeg burde sagt nei , jeg burde fortalt det til noen..etc

Nå orker jeg ikke mer da . Vil være alene. Føler meg bare mer skitten og ekkel for hver gang jeg gir etter til en eller annen ekkel mann. Bare bekrefter hvor råtten jeg er. At jeg er noe som kan brukes og så kastes.

tusen takk for svarene..skulle ønske jeg kunne tro på det selv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-402370
Del på andre sider

Annonse

hei, kjære deg!

*lykke til*

Kjære deg!

Så utrolig fint skrevet! Fikk bare så lyst til å gi deg en skikkelig Hufse-tufse-klem!

Glad for at akkurat du finnes!

Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-402421
Del på andre sider

Jeg kan aldri si dette til noen føler jeg. For det første var jo personen stebroren min når det pågikk. Og bare det gjør jo at jeg kjenner meg utrolig skitten og ekkel. Moren min ville dessuten garantert bare knytte det som skjedde til min oppførsel i dag. Jeg er jo en løsluppen hore som har sex med hvem som helst i dag..Så det er vel ikke så rart i at jeg begynte tidlig. Han flyttet heldigvis ut når jeg var 19. Nå er jeg 21. Vi hadde aldri noe forhold. Forholdet var at han tvang seg på meg hver gang han var full og/eller vi var alene hjemme. Og det var ikke nok med at jeg drev med mine suspekte aktiviteter hjemme. Jeg gjorde det ute også , så tidlig som da jeg var 14. Jeg har ekstrem skyld.. Jeg var 14 , jeg viste at det ikke var riktig , jeg burde sagt nei , jeg burde fortalt det til noen..etc

Nå orker jeg ikke mer da . Vil være alene. Føler meg bare mer skitten og ekkel for hver gang jeg gir etter til en eller annen ekkel mann. Bare bekrefter hvor råtten jeg er. At jeg er noe som kan brukes og så kastes.

tusen takk for svarene..skulle ønske jeg kunne tro på det selv

Du,... - go'ing...!

Du skriver: "jeg er jo som en løsluppen hore som har sex med hvem som helst i dag"

(det kunne jeg ha skrevet selv)

også skriver du: "Føler meg bare mer skitten og ekkel for hver gang jeg gir etter til en eller annen ekkel mann. Bare bekrefter hvor råtten jeg er. At jeg er noe som kan brukes og så kastes."

(det kunne jeg også ha skrevet selv)

Det rare er at vi på en måte 'legger opp til det' selv.. - gang på gang...

Jeg har som sagt begynt å ta tak i dette... - jeg har vært så heldig å kommet inn i 'rette instanser'.. og det som var 'springbrettet', var at jeg begynte å skrive her på dol.

Jeg fant dette forumet for ca et år siden... - og jeg har kommet kjempelangt, føler jeg ... veien er enda lengre, men jeg føler meg så mye,mye bedre! Og jeg har faktisk stunder som jeg føler meg 'normal' .. og verdifull... - og det er deilige stunder. Jeg har mange 'tilbakefall' også... men de kommer skjeldnere og skjeldnere...

Jeg vil be deg: sett igang med å 'finne deg selv'... slutt å se på deg selv som en hore... DET ER DU IKKE!!! Du er skadet i skjelen din... fordi noen har gjort deg vondt! Det er ikke din skyld! Men desverre er det ditt PROBLEM! Minnene vil aldri bli borte, kjære deg... men du kan lære deg til å kun se på de som vonde minner... - og leve er godt og verdifullt liv videre. Men søk hjelp... bruk dette forumet.. og please...: finn et annet nick! Du forjener ikke det nicket du bruker!

*klemmer deg*

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-403518
Del på andre sider

Kjære deg!

Så utrolig fint skrevet! Fikk bare så lyst til å gi deg en skikkelig Hufse-tufse-klem!

Glad for at akkurat du finnes!

Grete :-)

Tusen, tusen takk for fine ord!

Jeg vet ikke hvor jeg hadde vært om det ikke var for deg og alle andre her som bryr seg, og som kan skrive 'de riktige' ordene til en ødelagt og mørk skjel...!

*Hufse-tufse-klemmer skikkelig tilbake*

Og takk for at du også finnes!! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77859-overgrep/#findComment-403522
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...