Gå til innhold

Angre bestilling av svar fra fagperson?

Anbefalte innlegg

Gjest litt engstelig nå

La inn et innlegg 18/10 på gynekologiforum, med ønske om svar fra fagperson. (Blør og Blør, tar aldri slutt?)

Nå har det gått så lang tid, og jeg har fått svar fra sykehuslege istedenfor, og ønsker å trekke bestillingen.

Hvordan går jeg frem? Jeg har ikke tatt vare på referansenummer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77908-angre-bestilling-av-svar-fra-fagperson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Dersom legen ikke har besvart det ennå kan vi eventuelt stoppe betalingen (og svaret) på spørsmålet. Uansett er det viktig at vi får referansenummeret og at henvendelsen kommer fra den samme registreringen som den som stilte spørsmålet. Vær derfor klar over at dersom du benytter flere nick må du sende forespørsel fra e-post adressen til det nicket som stilte spørsmålet.

Henvendelsen av denne art skal sendes til [email protected] og bør merkes "betalforum"

I dette tilfellet kommer spørsmålet i gyn forum og henvendelsen over fra forskjellige brukerregistreringer og kan derfor ikke etterkommes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...