jarlemann Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei! Håpar du kan gje noken svar på mine spørsmål. Har i ein lengre periode ikkje følt meg heilt i form. Kroppen har gjeve fleire signal som eg ikkje klarar å tolke i noken bestemt retning. Ein ting er at eg har hatt jamt med ukontrollerte småkramper tundt om i kroppen. Dette har skjedd heilt uregelmessigt, etter det eg har registrert. Kan ligne på kraftigare variantar av leamus, som kan være overalt i kroppen. Har ein følelse av at kroppen ikkje får tilført nok energi på forskjellege områder til ulike tider. Har vore veldig sliten åog ukonsentrert i det siste. Synet har vore veldig flakkande og ufokusert. Lett hodepine og "Tung" i hovudet har eg òg vore. I tillegg til dette har eg kaldsvetta ein god del og vore generellt veldig sliten i kroppen. Beina stivnar (Melkesyre) berre eg går opp ei trapp. Dette er heilt uvanleg for meg som eigentleg er særs godt trent. Kan du ha noken idè om kva som kan være feil med meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77911-ubalanse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.