Gå til innhold

Ubalanse

Anbefalte innlegg

Hei!

Håpar du kan gje noken svar på mine spørsmål.

Har i ein lengre periode ikkje følt meg heilt i form. Kroppen har gjeve fleire signal som eg ikkje klarar å tolke i noken bestemt retning.

Ein ting er at eg har hatt jamt med ukontrollerte småkramper tundt om i kroppen. Dette har skjedd heilt uregelmessigt, etter det eg har registrert. Kan ligne på kraftigare variantar av leamus, som kan være overalt i kroppen. Har ein følelse av at kroppen ikkje får tilført nok energi på forskjellege områder til ulike tider.

Har vore veldig sliten åog ukonsentrert i det siste. Synet har vore veldig flakkande og ufokusert. Lett hodepine og "Tung" i hovudet har eg òg vore.

I tillegg til dette har eg kaldsvetta ein god del og vore generellt veldig sliten i kroppen.

Beina stivnar (Melkesyre) berre eg går opp ei trapp. Dette er heilt uvanleg for meg som eigentleg er særs godt trent.

Kan du ha noken idè om kva som kan være feil med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77911-ubalanse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...