Gå til innhold

bekreftelse på egen galskap


Gjest viola

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig klarte jeg ikke å motstå fristelsen til å trykke på "send" knappen. Kjente meg helt elendig og frustrert på morgenen så jeg skrev en mail til den psykiatriske sykepleieren som liksom skulle vurdere meg. Jeg fortalte ALT i denne mailen. Dessverre fikk jeg svar fort tilbake om at jeg skal til dit onsdag. Så nå har jeg jammen fått en bekreftelse på at det er annet enn litt ettervirkninger av alvorlig somantisk sykdom jeg har. Etter å ha lest mailen var det lurt å gi meg time hos en psykiater nå sto det. Så jeg er altså akutt psykisk syk og trenger hjelp nå

*det er jo hyggelig og vite*

nå angrer jeg bare utrolig på at jeg sendte denne mailen. , jeg gruer meg , er litt glad , kjenner meg frustrert..vet faktisk ikke..jeg kjenner veldig mye på engang.

skulle ønske jeg kunne kommer over det der om å skamme seg. Jeg ville mye heller hatt kreft igjen tror jeg ,bedre enn å bli stemplet som gal. Siden jeg skammer meg så veldig er jeg redd jeg vil få problemer med å snakke i denne timen. Det låser seg liksom for meg og jeg klarer ikke fortelle om tingene slik de virkelig er.

jeg hadde bare lyst til og fortelle dette til dere jeg! var vel ikke noe spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei viola!

Jeg synes det var kjempetøft avdeg å trykke på "send"-knappen. Det viser at du virkelig har lyst til å gjøre noe med hvordan du har det nå. Jeg beundrer mennesker som tør å være ærlig overfor behandleren, har av og til problemer med det selv.

Håper du får hjelp snart! Lykke til!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei viola!

Jeg synes det var kjempetøft avdeg å trykke på "send"-knappen. Det viser at du virkelig har lyst til å gjøre noe med hvordan du har det nå. Jeg beundrer mennesker som tør å være ærlig overfor behandleren, har av og til problemer med det selv.

Håper du får hjelp snart! Lykke til!

Stor klem fra

og du, du er ikke gal selvom de vil gi deg hjelp raskt, da er det mange av oss som er gale - inkl. még! (og det vet jeg at jeg ikke er)

ok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...