Gå til innhold

Dødsulykke, ble så trist


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

I går kveld kom vi til et åsted da to biler hadde frontkollidert, og de holdt på å skjære ut den døde. Sto å så på da de la den døde på båren, og ballet teppe rundt han, og bar han til ambulansen...

Dette gikk veldig hardt inn på meg. har vært i dårlig humør i hele dag, trist og deprimert.

Bor i en liten by, og dette er ikke akkurat hverdagskost at slikt skjer...

Selv om jeg ikke kjente den døde eller noen av dem som ble skadet ble jeg veldig trist, stod med tårene i øynene og så på. Så på lysene når jeg kom hjem fra da de tok bilene opp av grøften, og begynte å strigråte.

Er dette normalt? Hvordan kommer jeg over dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA.. dette er fryktelig normalt. Det ville vært rart dersom du ikke reagerte... Snakk med noen av dine nærmeste om det som skjedde.. bruk tid..

-hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...