Gå til innhold

Store smerter.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en mann på 40 år som gjerne vil stille dere et spørsmål.Tar historien fra begynnelsen,fikk omgangssyke i forrige uke,hvorpå jeg nesten ikke spiste eller drakk noe.Skulle i lystig lag på fredag,dit jeg gikk uten å være helt frisk.Spiste en rett med mye kjøtt i,og jeg drakk ikke alkohol.

Merker utover natten at jeg begynner å få smerter bak under skulderbladene og stivner tili skuldre og nakke.

Blir sengeliggende dagen etterpå med kjempesmerter i rygg,bryst,nakke,skuldre og utover i armene(mest venstre).

I dag når jeg skriver dette er det mandag kveld.Har hatt store smerter i tomlene i dag,og når jeg kom hjem fra jobb fikk jeg en kul på innersiden av armen ca.10 cm. over håndleddet som neste lammet meg av smerte,nå er den bare øm når jeg trykker på den.

Hva kan dette være? Til opplysning kan jeg nevne at jeg har noen ganger(3)på det ytterste leddet påpekefingeren har fått en kul som er øm og vond sånn uten videre,varer en stund og forsvinner igjen.Kan heller ikke spille fotball,innebandy,løpe lenger pga.ledd,muskler osv.Stivner og får smerter.

Veldig takknemlig for hjelp,oplysninger mm.

Vennlig hilsen pernil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78008-store-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...