Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:)

Hvordan går det på flisahaugen? Kontroll over alt av vinterutstyr og akebrettene er funnet fram?

Her ligger snøen fortsatt og ungene storkoser seg :D

Da du sendte msn var vi på fotballkamp, gjett om det var kaldt. Hadde nesten ikke følelse igjen i tærne. Og jeg som ikke liker å se på fotball en gang :D Men jeg fant stemningen og sang med. Jublet gjorde jeg også da Bodø/Glimt vant 2-0 *ler*.

Nei nå skal jeg ta meg en røyk før jeg vekker resten av familien. Skal på jobb i dag så det blir litt stress:)

Håper du får en fin dag.

Klem fra May-Britt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78055-flisa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

obs glemte at jeg skrev melding og ikke mail *ler* Jaja slik går det når man er trøtt :D

:-)

Hehe,. trøtt i hue ja! Nå er det så kaldt oppe på tv-rommet at vi sitter med pledd - nekter åta fram ovnene enda..Jeg var inne på Ellos i går kveld og bestilte 7 strømpebukser til Plutten, hun mangler alt - denne vinteren. Kjøpte også luer og vanter og vinterdress....stakkars, hun må ikke fryse.

Ellers driver jeg og strikker meg hatt....vet ikke om den blir noe fin, men koselig syssel (støl i arma alt)

Ha en god dag du også :-)

Klem fra Flisa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78055-flisa/#findComment-402514
Del på andre sider

:-)

Hehe,. trøtt i hue ja! Nå er det så kaldt oppe på tv-rommet at vi sitter med pledd - nekter åta fram ovnene enda..Jeg var inne på Ellos i går kveld og bestilte 7 strømpebukser til Plutten, hun mangler alt - denne vinteren. Kjøpte også luer og vanter og vinterdress....stakkars, hun må ikke fryse.

Ellers driver jeg og strikker meg hatt....vet ikke om den blir noe fin, men koselig syssel (støl i arma alt)

Ha en god dag du også :-)

Klem fra Flisa

Du må jo ha vedfyring :) Det har vi og vi har fyra lenge. Men bare i ovnen nede.

Nå er vi akkurat ferdig med middagen og jeg har nettopp logget meg på nett. Slitsomt å jobbe full dag, men du så godt det egentlig er:D Spesielt når jobben er så morsom som den er nå. Liker meg når det koker rundt ørene på meg og jeg har noe å gjøre hele tiden. Akkurat så mye at jeg har tid til å ta meg en røykepause *ler* Skal på samme plassen hele uken. Men så tror jeg at jeg slutter i vikarbyrået, blir for mye styr når jeg aldri vet om jeg har jobb i morgen. Får holde meg der til jeg har funnet noe fast i alle fall.

Vet du hva? Sambo skal på kurs til Oslo igjen siste uka i november og første i desember. Vurderer at jeg skal dra ned den helga i 29.11-1.12, Da må vi se om vi får truffet hverandre :D Med mobiltelefon begge to selvsagt*ler*

Nå skal jeg surfe litt før jeg gjør litt husarbeid, oppgavene står i kø her.

Vi tastes

Klem fra Solsikke

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78055-flisa/#findComment-403299
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...